Tja, het is zover: mijn DX500 vertoond kuren! De channel-1-fader geeft geen stereosignaal meer door, alleen nog maar de linkerkant. Dit heb ik geprobeerd door kabels om te wisselen, en pre-listening op het kanaal uit te voeren. Bij dat laatste verschijnt op je led-meter gewoon stereo, maar zodra ik de master op de led-meter krijg zie ik nog maar alleen de linkerkant actief..
Als ik de faderknop voorzichtig naar links duw hoor je met wat gekraak de rechterkant van het signaal erbij komen, maar dat is dus niet goed!! Weet iemand hoe ik dit oplos zonder onnodig veel (reparatie)geld uit te geven? Ik heb inmiddels al geen garantie meer. Ik heb hem al opengehad, en geconcludeerd dat er ALPS 946K faders inzitten, maar kan daar niks over vinden..
Als ik de faderknop voorzichtig naar links duw hoor je met wat gekraak de rechterkant van het signaal erbij komen, maar dat is dus niet goed!! Weet iemand hoe ik dit oplos zonder onnodig veel (reparatie)geld uit te geven? Ik heb inmiddels al geen garantie meer. Ik heb hem al opengehad, en geconcludeerd dat er ALPS 946K faders inzitten, maar kan daar niks over vinden..

Comment