bloemen corso kar

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BAJ productions
    • Jul 2003
    • 587

bloemen corso kar

het duurt nog even toch zijn de plannen al in volle gang.

nu zit ik met meerdere problemen.

wil aan licht iets doen met bewegend licht. maar het blijft een kar.
    dus is mijn vraag kan een moving head tegen het rijden???(het schudden en bonken dus) zo ja hoeveel heb ik er nodig om een beetje show neer tezetten. moet een beetje op een rock groep lijken.

wat kan ik verder nog voor licht er in hangen. kom nou niet met de duurste dingen. want er is natuurlijk weer te weinig geld.(heb hier nog niet gevraagt).

zou ik met 2 hoorn kasten met daar in 18 sound 18LW1400 luidsprekers en twee toppen (15" 1")die tot de 500 Watt rms gaan een leuk geluidje kunnen neer zetten.

licht wil ik aan een stuk truss gaan hangen dat we midden boven de kar hangen.

verder is de kar niet groot (is ook nog een jeugd wagen).
    5 meter bij 2.3 meter.

ik hoop dat jullie ideeen hebben.

groetjes
    Bas
    groetjes,
    Bas
  • Contour
    • Feb 2001
    • 1018

Die M-hoorn met de juiste driver 18LW-1400 zal met slechts 1 per kant nog niet optimaal werken, maar ik stel me zo voor dat dit toch al behoorlijk gaat doorblazen. Natuurlijk wel wat vermogen erachter EN liefst ook een lowcut op 35Hz zodat al het versterker vermogen ook in hoorbare en voelbare bas kan worden omgezet. Een vermogen van 1000-2000W per M-hoorn is aan te bevelen maar ook met minder vermogen zal de kast al weten te presteren.

Zonder enige twijfel kan ik je nu wel zeggen dat je 15/1 toppen dit niet gaan bijhouden...

MVG Contour

Comment

• BAJ productions
      • Jul 2003
      • 587

oke das jammer. dat ze het niet bij gaan houden. we gaan er nu per kast 1500 Watt op zetten. dus dat zit wel goed.

maak me meer druk om de lampen. omdat we al een paar jaar als 4 de ge eindigt zijn en nu toch echt wil winnen. maar ja het beste wat ik hier heb gezien is met licht slang dus met moving heads wordt het dan vast wel mooier. maar kunnen deze er tegen???

groetjes,
      Bas

Comment

• movinghead
        • Aug 2001
        • 559

Als het overdag is zou ik niet beginnen aan MH's of Scans simpelweg omdat je qua licht niets overhoud. Of je moet er wel hele 'joekels' neer gaan zetten, maar dan kom je misschien weer met je budget in de knoop. Ook met het oog op regen zou ik eht achterwege laten.

Wat ik zou doen is wat parren werk dat lijkt altijd goed, een rookmachine erbij en het lijkt al heel wat. Wil je het gekker maken zou ik er misschien nog 2 blindertjes bijhangen met een stobootje.
        Probleem van parren is wel dat je wat meer stroom nodig heb.

Stukjes trussen doen het ook wel leuk denk ik op zo'n kar...

Enfin... hoop dat je er wat aan heb...
        [CENTER]Altijd van je af laseren[/CENTER]

Comment

• BAJ productions
          • Jul 2003
          • 587

het is gelukkig in het donker.

en ja probleem stroom is der ja. denk dat we rond de 6 Kw krijgen. voor het licht.

en parren heb ik alleen maar 1000 Watters.

groetjes
          bas
          groetjes,
          Bas

Comment

Working...