het duurt nog even toch zijn de plannen al in volle gang.
nu zit ik met meerdere problemen.
wil aan licht iets doen met bewegend licht. maar het blijft een kar.
dus is mijn vraag kan een moving head tegen het rijden???(het schudden en bonken dus) zo ja hoeveel heb ik er nodig om een beetje show neer tezetten. moet een beetje op een rock groep lijken.
wat kan ik verder nog voor licht er in hangen. kom nou niet met de duurste dingen. want er is natuurlijk weer te weinig geld.(heb hier nog niet gevraagt).
zou ik met 2 hoorn kasten met daar in 18 sound 18LW1400 luidsprekers en twee toppen (15" 1")die tot de 500 Watt rms gaan een leuk geluidje kunnen neer zetten.
licht wil ik aan een stuk truss gaan hangen dat we midden boven de kar hangen.
verder is de kar niet groot (is ook nog een jeugd wagen).
5 meter bij 2.3 meter.
ik hoop dat jullie ideeen hebben.
groetjes
Bas
nu zit ik met meerdere problemen.
wil aan licht iets doen met bewegend licht. maar het blijft een kar.
dus is mijn vraag kan een moving head tegen het rijden???(het schudden en bonken dus) zo ja hoeveel heb ik er nodig om een beetje show neer tezetten. moet een beetje op een rock groep lijken.
wat kan ik verder nog voor licht er in hangen. kom nou niet met de duurste dingen. want er is natuurlijk weer te weinig geld.(heb hier nog niet gevraagt).
zou ik met 2 hoorn kasten met daar in 18 sound 18LW1400 luidsprekers en twee toppen (15" 1")die tot de 500 Watt rms gaan een leuk geluidje kunnen neer zetten.
licht wil ik aan een stuk truss gaan hangen dat we midden boven de kar hangen.
verder is de kar niet groot (is ook nog een jeugd wagen).
5 meter bij 2.3 meter.
ik hoop dat jullie ideeen hebben.
groetjes
Bas

.
. voor het licht.
Comment