scan super tiger

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • thepartymachine
    • Apr 2004
    • 21

scan super tiger

Hoi

Ik kan 2 scan's supertiger (250 wat)van JB systems aanschaffen voor € 180,00. heeft er iemand ervaring met deze toestellen?
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

eerst en vooral zou dit in het licht forum moeten komen te staan, MODJE?
    ten twede,
    de suertiger van JB is verouderd, ik zo erder een The Winner II kopen,
    ze zijn 245€ per stuk maar heel wat beter...(kheb er zelf ook 2)
    welke controller zou je ervoor aanschaffen?

[oftpoic]
    welkom op L&G forums hé
    Waar ergens in belgië[?]
    [CENTER] [/CENTER]

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Onderwerp verplaatst, zie geen foto's.
      @Driesmees, rustig jongen.... we zitten niet de hele dag te wachten totdat er misschien een keer iets in een ander forum terecht komt!
      Discussie over het onderwerp aub.

@Driesmees: ervaring met de tigerscan?
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• thepartymachine
        • Apr 2004
        • 21

Euumh ik dacht voor te beginnen een minicontroller van jb, heb ook nog een oud dmx controller van abstract staan. Weet iemand wat de mogelijkheden van de supertiger zijn in vindt er niks van terug op de site van jb.

ben van Nijlen

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

kijk naar de winner en je ziet de opvolger van de tiger.... voor de rest prima dingen. wij hebben 4 stuks daarvan gehad. nooit problemen mee gehad ondanks het veelvuldig gebruik. maarja je mist natuurlijk wel lichtopbrengst bij grotere dingen en daar vallen ze dan ook rap af, zeker tussen een stel raylights.

maar voor dat geld, als ze nog in goede staat zijn, waarom niet

mogelijkheden:
          4dmx kanalen: pan/tilt/(gobo,kleur)/shutter

gobo en kleur zitten samen op 1 wiel dus

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• thepartymachine
            • Apr 2004
            • 21

Ronny

Dus als ik het goed heb, zijn de specificaties van de supertiger ongeveer hetzeldfde als van de winner? Zou ik ze kunnen sturen met een dmx controller van abstract is wel al oud spul met jack's in plaats van xlr, of zou ik een minicotroller van jb aanschaffen is wel goedkoop. maar is enkel black out en slow en fast pan en tilt.
            kan men ze ook stand allone zetten of master/slave en hebben ze een strobofunctie?
            Veel vragen hé

alvast bedankt voor het antwoordje

mvg
            Peter

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

citaatus als ik het goed heb, zijn de specificaties van de supertiger ongeveer hetzeldfde als van de winner?
              ja enkele dingen zijn wel hetzelfde, maar the winner heeft bv een dmx kanaal meer, andere gobo's,.....

citaat:Zou ik ze kunnen sturen met een dmx controller van abstract is wel al oud spul met jack's in plaats van xlr, of zou ik een minicotroller van jb aanschaffen is wel goedkoop. maar is enkel black out en slow en fast pan en tilt.
              kan men ze ook stand allone zetten of master/slave en hebben ze een strobofunctie?
              ik ken de sturing van abstract niet. wil je de scans fatsoenlijk besturen heb je toch minimaal zoiets nodig als bv de dmx 192 van jb.

de scanners kan je stand alone gebruiken. deze werken dan op de muziek. master slave gaat ook.

strobofunctie hebben deze scans onder de vorm van een shutter.

citaat:Veel vragen hé
              daar dient dit forum voor

mvg
              ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...