Welke mixer?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rvv2001
    • Nov 2003
    • 33

Welke mixer?

Ik ben van plan een mixer aan te schaffen. Maar welke? ik heb nog geen ervaring. mijn budget is ongeveer 400 euro. ik wil er de volgende dingen op aansluiten:
    - 2 cd-spelers
    - 3 microfoons
    en mogelijkheid tot uitbereiding, dus een paar extra kanalen is wel zo handig.
  • Daan Hoffmans
    • Aug 2000
    • 1225

En wat ben je van plan er mee te gaan doen?

Ik denk dat je met dat budget bij de Behringer produkten uitkomt.
    Professional Sound for Everyone
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

Comment

• rvv2001
      • Nov 2003
      • 33

Het is voor de eindexamenstunt (presentatie en muziek).
      In de toekomst wil ik het gebruiken voor presentaties en amateur zang.
      zelf zat ik te denken aan de spirit folio f1
      - 6x Mono kanaal
      - 2x Stereo kanaal
      - 3x aux

Comment

• embie
        • Mar 2002
        • 83

Als je kiest voor een goede mixer naar kwaliteit toe: American Audio zonder twijfel. Misschien niet zo bekend, maar wel prima kwaliteit / prijsverhouding. Verschillende toestellen in de verhuur ervan en nog steeds geen defecten of krakende faders (1,5 jaar oud).

bv de 3433SX is een zeer goede mengtafel.
        check het maar eens op www.americanaudio.us

Comment

• lve
          • Nov 2002
          • 62

Ik heb goede ervaringen met de mmx-122 van Monacor, is een niet al te duur tafeltje.
          4x mono en 4x stereo kanalen,
          hij gaat ondertussen al een jaar of drie mee zonder problemen als defecten of krakende faders.

Groeten,
          Laurens
          mvg LvE.

Comment

• oversound
            • Dec 2003
            • 218

Je kan mischien eens naar het merk Gemini kijken. Maken leuke mixers voor het geld.
            Ja en anders een tweede hands mixer van een goed merk.
            Er is genoeg te vinden op snuffelsite en dergelijke.