Numark DM2000X

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lemmen
    • Mar 2004
    • 45

Numark DM2000X

Weet iemand wat de Numark DM2000X mixer kost? (richtprijs).
    Een vriend van me wil hem kopen alleen kan ik op internet nergens een prijs / richtprijs vinden.

Erwin
    DMZ Events
  • LJ Tom
    • Nov 2003
    • 202

Gewoon even op Google "Numark DM2000X prijs" ingegeven: http://www.google.be/search?hl=nl&ie...eta=lr=lang_nl

Toch raar dat ik na 2 seconde iets heb gevonden: http://www.soundbyron.nl/prijslijste...en%20audio.htm

en er zal ongegetwijfeld nog meer te vinden zijn...
    Groeten

Tom Venken

Comment

• Lemmen
      • Mar 2004
      • 45

die had ik inderdaad ook gevonden maar daar staat 2 kanaals mixer en ik heb zelf een DM2000X 5 kanaals, alleen ik weet de nieuw prijs niet want ik heb em 2de hands gekocht
      DMZ Events

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

citaat: alleen ik weet de nieuw prijs niet want ik heb em 2de hands gekocht
        Dus eerst kopen, en dan maar eens kijken of je voordelig uit bent... [V]

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

citaat:Geplaatst door - -Niels- -
          citaat: alleen ik weet de nieuw prijs niet want ik heb em 2de hands gekocht
          Dus eerst kopen, en dan maar eens kijken of je voordelig uit bent... [V]
          Niels, beter lezen...
          Hij wil een vriend helpen die dezelfde mixer wil kopen, alleen heeft Lemmen 'm tweede hands kunnen kopen, maar omdat die vriend van 'm nu wel gewoon in de winkel wil kopen, wil hij de richtprijs weten.

Comment

• dj bj
            • Jun 2003
            • 67

IK zie die mixer echt nergens staan op de site van Numark. Is dit wel het goede type?

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

sorry...maar google of een dealer helpen je aan een prijs, niet het forum
              slotje door modje
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...