preset-knop Denon 2000F MK3

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

preset-knop Denon 2000F MK3

Ik heb van de week een Denon 2000F MK3 van iemand overgenomen. Op deze cd-speler zit een preset knop om een aantal dingen in te stellen. Aangezien alle functies mij nog niet helemaal duidelijk zijn, vroeg ik me af of iemand misschien de gebruiksaanwijzing heeft (PDF) of even een korte uitleg wil geven.
    Alvast bedankt.
  • Niek...
    • Nov 2001
    • 1094

Onder de preset functies kun je de functies van de speler instellen.

Bijvoorbeeld:
    - moet de speler beginnen op de continue of op de single stand?
    - 4 of 8% pitch?
    - cd lade dicht na 10, 30 of 60 sec.?
    - etc.

Gewoon ff op knop drukken, met de forward/reverse knop (geloof ik) kun je bladeren...
    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Prins
      • Apr 2003
      • 98

Bedankt voor je reactie Niek. Weet je ook met welke knop ik mijn keuze kan bevestigen?
      Is er misschien toch nog iemand met een gebruiksaanwijzing?

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Hier zijn een paar links voor je van de site van Denon USA.

Nu kun je zelf je 'handleiding' downloaden (erg uitgebreid staat de preset niet uitgelegd zag ik al), veel plezier verder met de aankoop. [8D]

Comment

• Prins
          • Apr 2003
          • 98

Die had ik zelf al gevonden Jurjen, toch nog bedankt. Ik zal wel eens een mail sturen richting Denon...

Comment

• koenvc
            • Apr 2004
            • 19

Nu we toch over handleidingen bezig zijn, heeft er iemand een handleiding voor een Denon DN2700 (voorloper 2500), al dan niet in pdf. Er zit daar namelijk een sample functie op, die ik niet aan de praat krijg (al 3 jaar niet... )

Comment

• Prins
              • Apr 2003
              • 98

Ik heb het antwoord al op mijn vraag. Via www.denon.nl kwam ik terecht op de site van de firma Look en Listen.
              Ik heb een mail gestuurd en zij hebben mijn vraag keurig beantwoord. Handleidingen zijn ook bij hun te bestellen bij de afdeling onderdelen, telefoon 0345-588065 TAV Dhr Remmers.

Comment

Working...