Verschil xone 62 en de xone 92 van A&H

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gohan
    • Nov 2002
    • 30

Verschil xone 62 en de xone 92 van A&H

Kan iemand mij duidelijk uitleggen wat nou eigenlijk het wezenlijke verschil is tussen deze 2 mengpanelen.(Graag in het nederlands,mijn engels is namelijk niet je van dat).Loop al een tijdje te dubben om de xone 62 te kopen,maar begin te twijfelen na de komst van de 92.Is deze het prijsverschil van 500 euro waard?

Groet,Gohan
  • pro`d`user
    • Jun 2002
    • 534

- 92 heeft 2 Aux sends, 62 maar 1.
    - 92 heeft MIDI-out.
    - 92 heeft 2stereo outputs, 62 maar 1.
    - 92 heeft uitgebreide filteropties
    - 92 heeft niet alleen kill maar ook boost op eq.

En de A&H ziet er natuurlijk erg mooi uit.
    Barry K.
    Wij werken met EV ole ole
    In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• gohan
      • Nov 2002
      • 30

Bedankt voor deze duidelijke uitleg.De xone-92 ziet er inderdaad een stuk beter uit.Wordt diep in de beurs graaien vrees ik!

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

Volgens mij heeft de 92 ook 2 hoofdtelefoon uitgangen, de 62 maar 1.

Als ik eerlijk ben vind ik de functies op het filter na niet zo veel beter, de geluidskwaliteit is het zelfde als de andere in de xone reeks. Eigenlijk is een Xone 62, gewoon een perfecte mixer alleen de 92 is wat mooier (vind lang niet iedereen overigens).
        Als ik jou was zou ik voor een 62 gaan met bijvoorbeeld een leuk effect erbij, tenzij je graag 500 euro meer wilt betalen voor het uiterlijk (wat ik me best kan voorstellen).
        Barry K.

Comment

• pro`d`user
          • Jun 2002
          • 534

Kan iemand mij misschien vertellen hoe de geluidskwaliteit van de Xone serie is.
          Ik zit er over te denken een nieuwe mixer te kopen en twijfel tussen een djm600 (is eigenlijk al afgevallen wegens de geluidskwaliteit) een xone62 en een dateq.
          Barry K.

Comment

• DJ_Robin
            • Jul 2001
            • 610

citaat:twijfel tussen een djm600 (is eigenlijk al afgevallen wegens de geluidskwaliteit) een xone62 en een dateq.
            Ga je er zelf mee draaien ? want is snap best dat mensen problemen hebben met de geluidskwaliteit van de Pioneer djm 600 als er dj mee staan te draaien die verder niets an geluid afweten.
            Maar als je er zelf mee draait , dan is het echt wel een fijne mixer die als je hem uit de rode lampjes houd helemaal niet zo slecht klinkt.
            De klank van een Dateq is gewoon lekker naar mijne mening en als je een Xone62 flink gas geeft dan blijft die ook best oke klinken.
            Het licht denk ik vooral aan het gebruik en wie hem gebruikt hoe een mixer klinkt , ik heb hier ook weleens een Dateq over zijn nek horen gaan hoor (Als deed de dj wel flink z'n best want er waren veel roode lampjes)

M.V.G
            EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• gohan
              • Nov 2002
              • 30

Ik heb mijn djm-600 zojuist weggedaan.Om te mixen een zalig mengpaneel maar hij begon me helemaal de keel uit te hangen.Veel te populair met die effecten en mindere geluidsweergave(vooral als ie in het rood begint te komen.Heb gister gespeeld met de A&H, xone-62 en de Xone -92(Wat een verademing)Super vet geluid en kwalitatief goede filters erop. Heb meteen de xone-62 besteld (de 92 was me die 500 euro extra niet waard).De Dateqs zijn natuurlijk ook top ,die hebben zich vele malen bewezen.

Groet,Gohan

Comment

Working...