Promaster

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wout
    • May 2003
    • 100

Promaster

Heeft iemand ervaring met het merk Promaster? Ik heb al gezocht naar een website maar tevergeefs...
    Promaster zou klankkasten maken op het principe van AD ze zouden een subkast hebben met dubbele 18 inch met een max van 141db en een vermogen van om en bij de 2500 watt.
    Hier zou ik graag wat meer over te weten komen.
    Alvast bedankt
    The leader knows, Dateq.
    The leader knows, Dateq!
  • Michael
    • Nov 2002
    • 643

Promaster bestaat niet meer. Het is tegenwoordig Tecno star audio. Heb er zelf vier TSA PX-850 toppen van gehad en de enkel 18" bassen, Twee toppen waren nog van het promaster tijdperk namelijk de P-850 verder waren deze gelijk aan de px-850 van nu. Een toch al professioneler merk met ook hogere prijzen. Ik weet niet wat je verwacht maar voor de tsg 218 dat zijn die kasjtes die je beschrijft betaal je 3100 euro per kastje. Verder een heel mooi merk met degelijke kasten maar weinig aanhang en bekendheid. Ik heb wel het gevoel dat hier nog eens verandering in kan komen.
    Ik heb best wel spijt dat ik ooit die toppen heb verkocht....

Comment

• wout
      • May 2003
      • 100

Ja hoor dat zijn ze, bedankt voor je reactie.
      Het bedrijf waar ik regelmatig voor werk heeft deze kasten gekocht, alleen zijn ze nog niet geleverd.
      We zijn nu op zoek naar een geschikte versterker hiervoor, vandaar dat ik de specs eens wou bekijken...
      Iemand misschien een voorstel? Zelf dacht ik al een Labgruppen...
      The leader knows, Dateq
      The leader knows, Dateq!

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

Mijn beste ervaringen (in combi met TSA speakers) heb ik gehad met de c-audio pulse versterkers op deze kasten. Amps waren lekker licht maar drukten wel stevig door. Helaas bestaat c-audio niet meer maarja ik heb nog wel wat adressen waar ze nog nieuw verkrijgbaar zijn.

Comment

• wout
          • May 2003
          • 100

Nog iemand misschien een voorstel voor een versterker om 2 van deze kastjes eten te geven?
          Heb ook eens naar Crest gekeken... 9001?
          Of Ram audio?
          Een Lab fp6400?
          The leader knows, Dateq
          The leader knows, Dateq!

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Als je toch niet op de centen kijkt, waarom niet de eigen versterkers van TSA? Ze doen echt niet onder aan crest of labgruppen (kosten ook evenveel of nog meer).

Comment

• Contour
              • Feb 2001
              • 1018

Die TSA amps leveren niet echt veel vermogen als ik het zo zie, maximaal 2x800W aan 4 ohm is echt te licht voor die dubbel 18" laagkast. Of zie ik een zwaardere series amps over het hoofd?

MVG Contour

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Je hebt de PW serie over het hoofd gezien . Geloof me die geven voldoende vermogen voor een dubbel 18" baskastje.

Gewoon even op de website rondkijken dan vind je ze vanzelf.

Comment

• wout
                  • May 2003
                  • 100

Ondertussen weer al een tijdje verder en op de tsa dubbel 18 inch bassen hangt nu een Ram Audio BUX 5.0 waar we heel tevreden van zijn.

Waar we ook heel tevreden van zijn is de tsa processor. Normaal waren er altijd problemen met feedback van de platenspelers maar dat is dus nu helemaal verleden tijd. Zelfs geen freefloats meer nodig...

Allemaal erg bedankt voor de info.
                  The leader knows, Dateq
                  The leader knows, Dateq!

Comment

• Davy Gabriels
                    • Aug 2002
                    • 819

En welke firma gebruikt die kasten dan, want ik zie dat je kort bij mij in de buurt zit?

Comment

• Michael
                      • Nov 2002
                      • 643

Zover ik weet zijn er maar drie bedrijven die met dit merk werken en dat is audio (sample) temple in hilversum en D&L events in Riemst Belgie. De derde heb ik alleen van horen zeggen. Moet ergens in Rotterdam zitten. In duitsland heb je weer wat meer bedrijven die dit merk gebruiken.

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2138

Toevallig Anoniem sound & light? Ik meen dat die in zonhoven zaten?

mvg
                        ronny
                        niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Gast1401081
                          • Mar 2001
                          • 7999

www.sampletemple.com zit in enschede, en is ( noemt zich??) importeur voor nederland van TSA.

heb verder divers opgeblazen materiaal langs zien komen in de laatste 2 jaar, en de sound is nou ook niet bepaald dat ik er geil van wordt...Maar smaken verschillen, evenals budgetten.

Verder is C-audio overgenomen door crown, met alle (prijs?)gevolgen van dien.

Oh, en Contour : er is een 4x1250 / 2x2500 watt amp van TSA. mijn volgende hernia is zeker door dat ding veroorzaakt..

Comment

• wout
                            • May 2003
                            • 100

Internet heeft 2 dagen plat gelegen hier, vandaar mijn late reactie...
                            Inderdaad D&L events heeft 2 van deze subs gekocht, ze hebben ook 4 toppen van tsa; deze hebben ze zelf aangepast en hebben nu alle 4 een vliegsysteem en worden bij grotere evenementen gevlogen.
                            The leader knows, Dateq
                            The leader knows, Dateq!

Comment

Working...