kent iemand deze aktieve boxen ??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fusiondjtummied
    • Feb 2004
    • 18

kent iemand deze aktieve boxen ??

ik zou graag willen weten of iemand deze boxen kent en of men zijn mening over deze aktievie boxen zou kunnen geven

alvast bedankt

dominique tummers
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

deze kan je kopen via de duitste webshop "mediazero".

heb er zelf geen ervaring mee met dat merk, maar als je de andere modellen bekijkt kwa prijs en specs is het te vergelijken met dap denk ik.

mvg
    ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• test12
      • Jan 2003
      • 901

Ben ook zeer benieuwd naar ervaringen, ook met de andere modellen, het lijkt er op dat er heel wat kopieen van gerenomeerde merken bij zitten (incl. a-symetrische hoorns).

m.v.g. Herman

Comment

• Michael
        • Nov 2002
        • 643

Het is voornamelijk geen DAP. Sommige series zijn best wel goeds opgebouwd. Mediazero doet voornamelijk doorverkoop aan groothandels en grote bedrijven. Denk zelfs dat het meer zo'n highlite maar ben er nier zeker van. Heb de speakers al eens bij een verhuurbdrijf in Aklen zien staan, niet gehoord maarja tien bassen en zestien toppen lijkt em toch al een serieuze investering voor een professioneel bedrijf dus het zal wel redelijk goed zijn voor het geld maarja voor een dubbeltje op de eerste rang kun je ook hier vergeten, dat bestaat gewoon niet in pa wonderland

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

citaat:Het is voornamelijk geen DAP. Sommige series zijn best wel goeds opgebouwd. Mediazero doet voornamelijk doorverkoop aan groothandels en grote bedrijven. Denk zelfs dat het meer zo'n highlite maar ben er nier zeker van. Heb de speakers al eens bij een verhuurbdrijf in Aklen zien staan, niet gehoord maarja tien bassen en zestien toppen lijkt em toch al een serieuze investering voor een professioneel bedrijf dus het zal wel redelijk goed zijn voor het geld maarja voor een dubbeltje op de eerste rang kun je ook hier vergeten, dat bestaat gewoon niet in pa wonderland
          Of 't verhuurbedrijf denkt; 'als we er maar genoeg kopen, krijgen we vanzelf wel een hoge(re) geluidsdruk...

Comment

• fusiondjtummied
            • Feb 2004
            • 18

dus niemand heeft ervaring ermee ?? [V]

ik ben van plan zoeen setje te kopen 2 x aktive bas en die 2 x aktive top .. zal ik dan maar gewoon die gok wagen ??

Comment

• fusiondjtummied
              • Feb 2004
              • 18

okeeej dus niemand heeft ervaring met die boxen [V] en heeft ook niemand eens wat van dat merk gehoort??

ik ben namelijk van plan om zoeen setje erbij te kopen... 2 x top 2 x bas ...

als niemand ervaring heeft zou ik de gok dan maar wagen [8D] ...
              ik vind de die boxen er persoonlijk wel mooi uitzien .

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Ik zou sowieso eerst gaan luisteren....
                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2138

citaat:ik vind de die boxen er persoonlijk wel mooi uitzien .
                  was dat nu voor een argument? Een eaw 850 set die al een paar jaartjes meegaat die ziet er ook niet uit. toch gaan die altijd goed.....

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• fusiondjtummied
                    • Feb 2004
                    • 18

ja ik ga ze ook eerst even beluisteren....

Comment

• fusiondjtummied
                      • Feb 2004
                      • 18

anders kent iemand nog een ander alternatief een leuk aktief boxen setje rond de 2000 euro ??

gr. domi

Comment

Working...