wa moet ik nemen [V]

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fred kroket
    • Feb 2004
    • 1

wa moet ik nemen [V]

even een vraag ik ben van plan NIEUW boxen te kopen.ben al naar enkele winkels geweesd waar ik met volgende merken geconfronteert ben PRO 215 LIVE jbsystems klonk degelijk en aztch bm 215 en dan laatste ohm (model weet ik niet just meer maar zage trapezuim vorm donker blauw kas en laag van lichterblauw stof 2stuks 700€) die andere twee 550 € stuk kan iemand mij zeggen (en liefst voor deze zaterdag want dan moe'k wrs de knoop doorhakken)welke de meeste kans hebbe om lang mee te gaan [V]
    :D
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Aztech ken ik niet, maar ik weet wel dat JB Systems kwalitatief erg slecht is. Ik zou naar een iets degelijker alternatief gaan kijken.

Wat is je budget en wat wil je voor speakers? Dan kunnen we je misschien beter helpen

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Die PRO215 van JB zijn HELEMAAL NIET SLECHT!!!!!
      Zij zijn gebaseerd op Eminence speakers!
      Die Pro Live serie van JB is dus best goed. Ik hou meer van een Beyma klank dan van een Eminence maar kwalitatief is er niks mis mee.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Rademakers
        • Jul 2003
        • 1281

Ik ben de bewering een aantal malen tegengekomen dat de prijs/kwaliteits-verhouding bij JB Systems (vaak) scheef ligt.

De prijzen zijn meestal te hoog in verhouding met wat je krijgt.

Mvg Johan

Comment

• musicjohn
          • Aug 2001
          • 1102

citaat:Geplaatst door fred kroket

even een vraag ik ben van plan NIEUW boxen te kopen.ben al naar enkele winkels geweesd waar ik met volgende merken geconfronteert ben PRO 215 LIVE jbsystems klonk degelijk en aztch bm 215 en dan laatste ohm (model weet ik niet just meer maar zage trapezuim vorm donker blauw kas en laag van lichterblauw stof 2stuks 700€) die andere twee 550 € stuk kan iemand mij zeggen (en liefst voor deze zaterdag want dan moe'k wrs de knoop doorhakken)welke de meeste kans hebbe om lang mee te gaan [V]
          Hey Fred, hou jij het lekker bij je kroket.

Als ik zo jou posting lees heb je nog een hoop te leren voordat jij je in de professionele wereld van geluid en licht mag begeven. Begin eens met algemeen beschaafd nederlands (ABN) of, zoals je wilt, ABB (algemeen beschaafd bels).

Het volledig achterwege laten van leestekens zoals comma's en punten, evenals de 9 spelfouten (!!!) in één zin doen bij mij de haren op ieder deel van mijn lichaam recht overeind staan. [V]

En ik beweer niet dat ik foutloos schrijf hoor, maar ik doe er tenminste wel moeite voor.

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• DjFlo
            • Jun 2003
            • 332

citaat:Geplaatst door laserguy

Die PRO215 van JB zijn HELEMAAL NIET SLECHT!!!!!
            Zij zijn gebaseerd op Eminence speakers!
            Die Pro Live serie van JB is dus best goed. Ik hou meer van een Beyma klank dan van een Eminence maar kwalitatief is er niks mis mee.
            Hier ben ik het volkomen mee eens! De andere series van ts en tx daar heeft jurjen gelijk in maar de pro series zijn niks mis mee!

Ik gebruik de pro 215 ook en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Kortom ik ben er erg te spreken over de pro215

groeten

floris

Comment

• discodeluxe
              • Oct 2003
              • 17

Die pro series van JB zijn idd degelijk zelf draai ik al 2 jaar met een combinatie van 2*215 en 2*pro 18sub geloof ik. Ik ben al altijd zeer tevreden geweest. Kmoet wel zeggen dat ik toch 1 * de tweeters er doorgekregen heb maar ja dat was dan wel mijn eigen stomme schuld! [V] Ik ga natuurlijk niet ontkennen dat de duurdere merken geen betere kwaliteit leveren maar die speakers kunnen er zeker goed door!

Comment

• sis
                • Jul 2003
                • 3305

citaat:Geplaatst door discodeluxe

Kmoet wel zeggen dat ik toch 1 * de tweeters er doorgekregen heb maar ja dat was dan wel mijn eigen stomme schuld! [V]
                en dat was ???????
                Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• Upgrading your system
                  • May 2003
                  • 1684

Allereerst, Welkom op het forum.

Ten tweede, schrik niet te veel van de reacties maar John doet ook maar zijn best om dit een professioneel forum van te laten blijven. leg je vragen goed uit en probeer geen spelfouten te maken want anders gaan ze hier huilen :P

Ten derde, heb je wel eens aan 2e hands gedacht?? je komt hier met toch een wat mindere kwaliteit speakerkasten, kun je beter iets beters 2e hands kopen.
                  We hebben hier in de webshop een link naar de snuffelsite. mischien is er wat voor je bij.

suc6

PS. John, was maar een geintje hoor
                  Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Kevin-V8
                    • Feb 2006
                    • 42

Wat mag je eigenlijk van de pro215live kasten verwachten van JB?

Ik twijfel namelijk om mij 2 goede fullrange kasten aan te schaffen,
                    of om te werken met een crossover voor top en baskasten appart.

Had dan eventueel gedacht aan 2 glijbaankasten omdat deze redelijk goedkoop te vinden zijn, en daar dan mijn huidige kastjes boven als topkast.
                    Zou worden gebruikt in een plaats van zo een 100m².
                    Wat denken jullie?

Comment

• laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

Wat mag je eigenlijk van de pro215live kasten verwachten van JB?
                      Wat je er zeker mag van verwachten is dat ze niet meer te krijgen zijn! Dit was namelijk de voorloper van de Vibe serie en deze klinkt naar mijn smaak veel beter.
                      Ik zeg wel degelijk naar mijn smaak want de Pro215 klonk niet slecht maar had zo een typische houterige Eminence sound terwijl ik fan ben van de warmere sounds zoals EV en de nieuwe Vibe series natuurlijk!
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Kevin-V8
                        • Feb 2006
                        • 42

Originally posted by laserguy
                        Wat je er zeker mag van verwachten is dat ze niet meer te krijgen zijn! Dit was namelijk de voorloper van de Vibe serie en deze klinkt naar mijn smaak veel beter.
                        Ik zeg wel degelijk naar mijn smaak want de Pro215 klonk niet slecht maar had zo een typische houterige Eminence sound terwijl ik fan ben van de warmere sounds zoals EV en de nieuwe Vibe series natuurlijk!
                        Ik zou deze 2dehands kopen, hier zijn ze namelijk redelijk goed te vinden voor een mooie prijs.
                        Maar vroeg mij af of deze kasten voldoende bas geven.
                        Een glijbaan zal hiervoor wss wel beter zijn?

Comment

• Dj-Sjors

Misschien ook wel leuk om te weten wat is je budget ?

Comment

• Kevin-V8
                            • Feb 2006
                            • 42

Max 500€ voor 2 kasten, en vesterker max 300€
                            Als versterker had ik gedacht aan een dap p1600.

Comment

Working...