Hoi ik heb een vraag,
Onze geluidset bestaat uit 2x 18 inch bass zelfbouw kasten met Fostex speakers met ingebouwde scheidingsfilters, 2 x 15 inch mid zelfbouw kasten met McKenzie speakers met ingebouwde scheidingsfilters en 2 x DAP A-12 top kasten (komen nieuwe speakers in) deze is actief..
Op de bass kasten staat een ADJ v-3000
Op de mid kasten staat een Samick SMP 6000
Op de top kasten staat een Samick SMP 3000
Nu hoorde ik dat ik beter een crossover kan kopen en de scheidingsfilters moet verwijderen, dat de boel dan veel harden kan..
Is dit waar?
Of is het anders?
Onze geluidset bestaat uit 2x 18 inch bass zelfbouw kasten met Fostex speakers met ingebouwde scheidingsfilters, 2 x 15 inch mid zelfbouw kasten met McKenzie speakers met ingebouwde scheidingsfilters en 2 x DAP A-12 top kasten (komen nieuwe speakers in) deze is actief..
Op de bass kasten staat een ADJ v-3000
Op de mid kasten staat een Samick SMP 6000
Op de top kasten staat een Samick SMP 3000
Nu hoorde ik dat ik beter een crossover kan kopen en de scheidingsfilters moet verwijderen, dat de boel dan veel harden kan..
Is dit waar?
Of is het anders?

)] Niet echt een logische verklaring wel?
] gekocht en ik ben er heel tevreden mee, ik krijg nu tenminste het vermogen uit mijn kasten dat ze moeten halen. Een aankoop die de moeite waard is!! en dat van die ruis, wel ik moet de mensen gelijk geven kheb nu ook minder geluik
Comment