Mijn eerste foto op dit forum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Andree
    • Aug 2001
    • 119

Mijn eerste foto op dit forum

Het was even wachten, maar mijn zoon is inmiddels bezig met mijn site. Hier alvast een voorproefje met de eerste foto. Ik begon met een achtergrond van de gordijnen in de huiskamer. Dit is wat hij ervan gemaakt heeft.

Wat er zo al staat:

Peavey powermixer fx800 en de Sub Pro. De CD speler, top- en monitorspeakers (k112), en monitor versterker (mission 800) komen bij DAP vandaan daarnaast nog een Toshiba laptop en een microfoonkistje met verschillende soorten mic's. In de lichtkist zit een botex DP4 en een controller voor een stroboscoop.

groet

andree
    Het kan in Almere
  • Andree
    • Aug 2001
    • 119

Ik zie dus dat het gelijk in de verkeerde rubriek staat.

Sorry

Andree
    Het kan in Almere

Comment

• DJHanSieV
      • Jan 2003
      • 79

Klopt, en maak er dan ook even een JPG of GIF bestand van, is wel zo leuk voor de modemers onder ons.
      BMP is echt lomp groot.

Comment

• Andree
        • Aug 2001
        • 119

Zal ik de volgende keer aan denken.

groet

andree
        Het kan in Almere

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

citaat:Het was even wachten, maar mijn zoon is inmiddels bezig met mijn site. Hier alvast een voorproefje met de eerste foto. Ik begon met een achtergrond van de gordijnen in de huiskamer. Dit is wat hij ervan gemaakt heeft.
          Tja, wat moet 'k zeggen???[V]

citaat:Peavey powermixer fx800 en de Sub Pro. De CD speler, top- en monitorspeakers (k112), en monitor versterker (mission 800) komen bij DAP vandaan daarnaast nog een Toshiba laptop en een microfoonkistje met verschillende soorten mic's. In de lichtkist zit een botex DP4 en een controller voor een stroboscoop.
          Mooi hoor......[:I]

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3148

Leuk dat je zoon kan Photoshoppen, maar een gewone foto had ook volstaan. Leuke gordijnen trouwens, waar kan ik ze op de foto terugvinden?

Maar goed: leuk setje, wat doe je er zoal mee? Disco's draaien, kleine optredens?

Comment

• Andree
              • Aug 2001
              • 119

Voornamelijk hou ik me bezig met geluid bij sportevenementen en presentaties. Ongeveer 4 keer per jaar versterk ik kleine bandjes in een muziekkoepeltje bij een stadsevenement. Een keer per jaar een disco voor de pupillen van een sportclub hier in de buurt. Gewoon lekker een hobby die zichzelf redelijk terugverdient.
              Het kan in Almere

Comment

Working...