Versterker skytronics

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ_Snaky
    • Sep 2002
    • 272

eeh denk dat je voor veel van je vragen (zoals clippen en bridgen) de zoek functie is moet raadplegen.
    bruggen is het koppelen van 2 kanalen zodat je 1 kanaal krijgt wat 2 x zoveel vermogen kan leveren.

jou "spul" is goed om mee te beginnen. maar verder ook niet. het zijn dingen van de mindere merken (wat natuurlijk NIET meteen betekend dat het slecht is)

die pro 1000 geeft trouwens 2*500 watt@80hm (ookal zou tie maar 2*400watt geven) vind ik het niet gek dat je 300 watt boxen et niet meer doen.

verder kom je met die amp wel tot een kleine 150 man denk ik.
    maar wat is je bugget????
    [:D] zin in een feestjuh [:D]
    <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

150 man red je echt niet met dit setje, ligt er natuurlijk aan welke kastjes er nog aan hangt, maar ga uit van 100 man achtergrond muziek dat je er mee kunt doen.
      We're ready to party, are you?

Comment

• DJ_Snaky
        • Sep 2002
        • 272

mm jah nader inzien.

vuistregel = ongeveer 5 / 10 watt per man.
        met 500 watt kom je dus op 50 / 100 man
        met merken zoals skytronic zou ik me op die 50 richten (keb zelf oowk sky gehad)
        [:D] zin in een feestjuh [:D]
        <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• dj truss
          • Dec 2004
          • 89

Als we spreken over clippen dan stuurt de versterker gelijk spanning uit i.p.v. wissel spanning. Dit vinden de luidsprekers niet leuk

correct me if i'm wrong
          the only feeback we want is the audience\'s

Comment

Working...