soundtech pro t-28 bassen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

soundtech pro t-28 bassen

Iemand ervaring met het merk en eventueel met die bassen van dat merk? De zoekfunctie vond niets over het merk.

het zijn dubbel 18" kasten

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Ronny,
    bedoel je deze site
    www.soundtech.com [?]
    sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• MatthiasB
      • May 2003
      • 674

he ronny het ziet er mij naar uit of het weer een kloon is van een ons wel zeer bekend merk.

en de speakers zien er een beetje cheap jbl dingen uit
      NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Pulse
        • Oct 2001
        • 666

105db rendement met een dubbel 18 simpel frontgeladen ?
        amai die moeten toch ongelofelijk pech hebben gehad dat hun sub juist in een hoek,op de grond van een kleine kamer stond en dat er juist geen bas uitkwam maar een 1khz testsignaaltje of zo
        MVG,
        Dieter Antheunis, D.D.A. Sound & Light

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

@ sis: je hebt gelijk, we hebben het hier over het merk sound tech waar je een url van gaf.

verder weet ik nog dat de t-28 bassen de voorloper zijn van de ls218 sub. linkje: http://www.soundtech.com/products/speakers/ls218.asp

de specs. van de t-28 komen overeen met die van de ls218 volgens de verkoper.

@ dieter: ik vind de specs. inderdaad heel raar, daarom dat ik al eens vroeg of er iemand ervaring had met dit merk.

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• RDH
            • Aug 2001
            • 298

Soundtech als merk ken ik wel, ik heb er een versterkertje van (PS 1600...2x800@4ohm) daar ben ik wel over te spreken. Verder..tjsah, die specs zijn idd raadselachtig en ik meen dat er ook geen importeur meer van is in nederland/belgiƫ?

Remco

Comment

Working...