luidsprekers:DAP MI-250 en sub MI-152B versus Ohm

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wimbru
    • Sep 2003
    • 148

luidsprekers:DAP MI-250 en sub MI-152B versus Ohm

Op de voorbije ACF-beurs in Brussel zagen we op de stand van Highlite de luidsprekers MI-250 met zijn sub MI-152B. Van DAP zijn we een holle klank gewoon, maar hier vonden we die klank zo magnifiek en vroegen een verkoper of dit werkelijk DAP was of een OHM MR-260I.

Die man zijn ogen draaiden wat rond ("oei, die mannen kennen er iets van") en zei dat het inderdaad exacte kopieën waren van Ohm. Op de gedemonstreerde luidsprekers stond geen naam en de mousse was niet echt fris, maar volgens de verkoper betrof het een “proefserie”.

Meteen een set besteld maar toen we die ontvingen was het een desillusie: weer een typische DAP-klank, echt waardeloos. Volgens mij stonden op de ACF echte OHM-luidsprekers en hebben we dus met puur bedrog te maken.

Zijn er nog mensen met die ervaring?

• MSSS
    • Jul 2003
    • 365

Heb je daar misschien wat foto's van? ken de set namelijk niet.
    oleole ik heb EV :)

Comment

• wimbru
      • Sep 2003
      • 148

Kopie uit de recente update-folder: http://users.skynet.be/fa616223/dap_mi.pdf
      maar dit is niet als reklame bedoeld!

Comment

• sis
        • Jul 2003
        • 3305

Kan mij best voorstellen dat je hier serieus in de zak gezet bent [V]
        die ohmpjes klinken inderdaad stukken beter maar zijn ook een pak duurder
        even terug gaan misschien naar de leverancier en uitleggen wat er gebeurd is

dit mag niet [V][V][V]

sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Kan het zijn dat zoiets meer iets is om tussen u en uw leverancier op te lossen?
          Ik vindt het nogal een beschuldiging: bedrog.

Als ik zoiets lees dan roep ik er meteen achtrer aan: laat maar zien dat bedrog, dus kortom: niet lullen, met bewijs komen dan ook als je zo'n grove beschuldiging durft neer te tiepen!

In afwachting van een reactie van de plaatser van dit onderwerp met iets wat op een bewijsje lijkt het onderwerp afgesloten onder het motto: iemand zwart maken doe je met argumenten, niet met vermoedens.

Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...