hallo, ik heb een pioneer djm 600, maar ik zou graag meerdere versterker op mijn master uitgang willen aansluiten, maar hoe doe ik dat???????
pioneer djm600
Collapse
X
-
Zoals ik altijd maar zeg; ga naar de dichtsbijzijde elektroboer, en koop een splittertje... ben je voor nog geen 2 euro klaar!Comment
-
Ik zou twee XLR-splitters nemen (zowel links als rechts dus): is beter dan je tulpsplittercitaat:Geplaatst door - -Niels- -
Zoals ik altijd maar zeg; ga naar de dichtsbijzijde elektroboer, en koop een splittertje... ben je voor nog geen 2 euro klaar!
En die zijn juist duurder dan 2 euro!
Comment
-
versterkers koopel je niet op de mixer los aan mekaar, dat doe je onderling.
Een mixer stuurt signaal met een "bestelling"uit...
Front, monitor(zone)
dus de versterkers die je op je front gebruikt sluit je niet allemaal op je mengpaneel aan.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
dus je moet gewoon je set aansluiten op de ene versterker en dan vanuit de output een kabeltje naar de input van de andere versterker?
Mjaaaa....Comment
-
Dat is idd één van de mogelijkheden. Deze kun je toepassen als je ze allemaal op één fader wil zetten, dus regel je ze allemaal tegelijk (qua volume)
Je moet er niet teveel achter elkaar zetten, dit geldt overigens ook voor de splitters. Je hebt dan kans dat het signaal ernstig afneemt.
Je zal dan nog ergens een extra voorversterkertje moeten plaatsen.Comment
-
Als je versterker een doorlus-mogelijkheid heeft is dat een goede optie.citaat:Geplaatst door DJ_Compact
dus je moet gewoon je set aansluiten op de ene versterker en dan vanuit de output een kabeltje naar de input van de andere versterker?
Natuurlijk niet de speakeruitgangen doorlussen naar de ingang van de andere versterker
U x I = Boem.Comment
-
De DJM 600 heeft als ik mij het goed voor heb een kleine potmeter aan de master out staan. Deze regelt het uitgangs niveau van de master out, als je die helemaal open zet kun je serieus wat versterkers doorlussen. Is zelfs te veel als je maar met 1 of 2 versterkers werkt, je krijgt dan vervorming aan de ingang van de versterker. Normaal zijn deze op 1.4V voorzien. "Huiskamer" versterkers op 0.7V.
Comment

Comment