Welk merk Draaitafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DB
    • Jan 2004
    • 22

Welk merk Draaitafel

Beste mede forumleden

Weet iemand welk merk draaitafel je tegenwoordig beter kan kopen.
    Het is de bedoeling dat ze worden in gezet in Discotheken en andere losse verhuur, maar wel met de kans dat er dus "grote namen" mee gaan draaien.

Ik weet dat vroeger Technics helemaal hot was, maar je ziet tegenwoordig toch allerlei artikelen verschijnen waar ze worden vergeleken met synq, Stanton en Numark.

Ik heb mij laten vertellen dat Tiesto bijvoorbeeld al draaide met Stanton (gerucht).

Dus wie kan mij vertellen waar je het beste in kan investeren en ook waarom. (Geen reacties van die heb ik ook dus dat moet je nemen, graag onderbouwde meningen)

Hartelijk dank
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

SL-1200's of 1210's worden overal nog steeds als een gek verhuurt.
    Het zou best kunnen zijn dat een SynQ qua spec's over de Technics heen komt, klein verschilletje is dat Technics zichzelf al bewezen heeft en jaren mee gaat, ik zou het wel weten in ieder geval.
    We're ready to party, are you?

Comment

• DjFlo
      • Jun 2003
      • 332

Beste Db

Dit kwam ik laatst tegen.
      Je moet ff op de 3de bladzijde kijken want daar vind je een tabel waar technick en synq in staan.
      http://www.waw.nl/PDF/Marketing/Persbericht%20SYNQ%20XTM1%20Nightlife.pdf

groeten

floris

Comment

• djbirdie
        • Oct 2002
        • 509

Ik denk dat ondanks de opkomst van andere merken Technics toch wel de standaard zal blijven...
        grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

Ja, 't is gewoon (nogsteeds) Technics...

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Als je ze alleenmaar voor eigen gebruik wilt hebben neem dan een sync. Die dingen zijn heerlijk in gebruik. ik heb er de amarican dj variant van. Ze zien er ook erg mooi uit maarja als je gaat verhuren zijn er een aantal merken waar je niet omheen kunt gaan.

Cd spelers: Pioneer
            Mixers: Dateq/Rodec
            Draaitafels: Technics

Helaas maar waar want andere merken kunenn je vaak veel mooiere alternatieven aanbieden. Een goed voorbeeld bij de mixers is bijvoorlbeeld de glockenklang proton [].

Comment

• Reemski
              • Dec 2001
              • 690

citaat:Geplaatst door DjFlo

Beste Db

Dit kwam ik laatst tegen.
              Je moet ff op de 3de bladzijde kijken want daar vind je een tabel waar technick en synq in staan.
              http://www.waw.nl/PDF/Marketing/Persbericht%20SYNQ%20XTM1%20Nightlife.pdf
              erg leuk, maar het is wel een vreselijk oppervlakkige test als ik dat zo even snel zie. Specs vergelijken kan iedereen.

Comment

• Jasper-Lichtbron
                • Jun 2001
                • 2155

citaat:Geplaatst door Michael
                Mixers: Dateq/Rodec
                Pioneer ook de laatste tijd, sterk in opkomst.

Comment

• Michael
                  • Nov 2002
                  • 643

ja pioneer helemaal vergeten, die moet er ook zeker bij.

Als ik jouw was zou ik gewoon een technics sl1210 pakken dan zit je altijd goed. Heb je geen problemen bij verhuur en iedereen is altijd tevreden als hij een nieuwste tecnics voor zijn neus krijgt. Dacht dat de nieuwste uitvoering de sl1210 M5g is. En als de prijs tegenvalt een sl-210 mk5 of mkII is ook al goed . Als je geen 500 euro wilt uitgeven dan pak je een sync of amdj kopie daarvan. Maar als je echt wilt verhuren en grote namen komen bij je draaien kun je ze geen sync in de handen stoppen, nog niet in elk geval. Een technics lijkt mij voor jouw de beste optie.

Comment

Working...