Setje voor klein feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g4ce
    • Dec 2003
    • 12

Setje voor klein feestje

Op 30 januari moet ik op een vat van een vriendin van mij spelen en heb hiervoor het volgende setje gekozen.

Geluid:
    1*behringer Dx-1000
    1*stage-line cd360-Dj
    2*Jb high q30D
    2*sotec pro 1112 topkast + versterker (weet niet juist welke)
    2*sotec sub 118 + versterker (weet niet juist welke) top + sub = 1400W
    1*Jb ax700 + boxen (monitor)
    1*sony mdr-v700dj

Licht:
    1*lichtbrug
    1*jb smart moon system
    1*jb tango
    1*geni strobe (1500W)
    1*fourbar par 56 op statief

Graag jullie commentaar, het feestje is in een zaalje van ongeveer 25m op 20m en er wordt een 150 personen verwacht.
    vinyl rules !
  • erik_gj
    • Jan 2004
    • 129

volgens mij ga je het qua geluid zeker wel halen licht beetje weinig....
    zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• DJ_Snaky
      • Sep 2002
      • 272

denk het ook wel, wat is het voor feest? top 40 of just hardcore?

en voor hoeveel man?
      hoe kun je nou zeggen of je het met geluid en licht kunt halen als je niet weet hoeveel man/ welke omstandigheden je draaid

ps DX 1000 is een goed mengpaneel
      [:D] zin in een feestjuh [:D]
      <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• g4ce
        • Dec 2003
        • 12

citaat: er wordt een 150 personen verwacht
        en het is een top 40-feestje.
        vinyl rules !

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

ga je het dan niet mee halen!

geluid, 150 man, en dan alleen een ax700 ampje? never...

licht, toch wel minimaal 2x 4bar, en wat flinke effecten
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• Fridge
            • Mar 2002
            • 153

goed lezen speakerfreak,
            de ax700 is voor de monitorset, de topjes en basjes hebben eigen amps als ik het zo lees

voor zover ik zinnig commentaar kan geven: sotec ken ik als merk zo niet, maar als ik het zo lees is een dergelijk setje oke, als je accepteert dat niet de hele ruimte goed onder het geluid zit... een stuk dansvloer is er wel goed mee te creeeren.
            Verder lijkt het lichtsetje me aan de krappe kant (maar als het moet, moet het...)

Comment

• g4ce
              • Dec 2003
              • 12

sotec is een klein bedrijfje dat zelf speakers bouwt. op hun website kan je al hun info vinden. (www.sotec.be)

En niet de hele zaal moet baden in het licht, het is maar een kleinschalig feestje.
              vinyl rules !

Comment

• MatthiasB
                • May 2003
                • 674

die speakers zien er niet slecht uit

effe offtopic hebben die mensen prijslijsten ?
                NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• speakerfreak
                  • May 2002
                  • 1446

goed, sorrryyy inderdaad mij fout, vond het al zo vreemd, en suppies en tops en monitors op `1 amp

geluid zal dan wel lekker gaan, maar licht blijf ik bij... maar dat is simpel, gewoon 1/2 statiefjes huren met fourbarretje en paar flikkereffectjes
                  Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• MSSS
                    • Jul 2003
                    • 365

Dat zou ik ook graag willen weten die prijzen van die sotec speakers.weet iemand of die bekend zijn?
                    oleole ik heb EV :)

Comment

• musicjohn
                      • Aug 2001
                      • 1102

citaat:geluid, 150 man, en dan alleen een ax700 ampje? never...
                      Wat een LULKOEK zeg !!!

Wat willen jullie eikels vandaag de dag? Je oren in drie uur verzieken? Hoeveel dB wil je in je hele ruimte hebben? Moet het onmogelijk zijn om een gesprek te voeren zonder tegen elkaar te moeten schreeuwen achter in de zaal?

Sorry hoor, maar ik kom toch uit een hele andere tijd. Misschien nog wel van een hele andere planeet !!!

Neem me niet kwalijk, maar waar gaat dit heen? Een feestje van 150 man draaien met 4 kiloWatt soms ??? [V]
                      Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• - -Niels- -
                        • Aug 2003
                        • 253

citaat:citaat:
                        --------------------------------------------------------------------------------
                        geluid, 150 man, en dan alleen een ax700 ampje? never...
                        --------------------------------------------------------------------------------

Wat een LULKOEK zeg !!!

Wat willen jullie eikels vandaag de dag? Je oren in drie uur verzieken? Hoeveel dB wil je in je hele ruimte hebben? Moet het onmogelijk zijn om een gesprek te voeren zonder tegen elkaar te moeten schreeuwen achter in de zaal?

Sorry hoor, maar ik kom toch uit een hele andere tijd. Misschien nog wel van een hele andere planeet !!!

Neem me niet kwalijk, maar waar gaat dit heen? Een feestje van 150 man draaien met 4 kiloWatt soms ???
                        Ohw, dus volgens jou staat je die 4 kilowatt ook de hele avond volop???

Comment

• DJ.T
                          • Nov 2002
                          • 1502

Dus volgens jou kan je wel de hele avond draaien op een ax700 ampje?
                          Dus op 2x 350W? (dan denk ik niet eens dat dat de echt ewatts zijn maar dat daargelaten)
                          En dan de tops, subs en monitor erop aansluiten want dat is wat er gezegd werd?
                          Sorry maar voor een feestje van 50 man gaat dat nog niet eens weg.
                          We're ready to party, are you?

Comment

• ronny
                            • Dec 2002
                            • 2138

citaat:Geplaatst door DJ.T

Dus volgens jou kan je wel de hele avond draaien op een ax700 ampje?
                            die ax 700 staat op de monitors. voor de rest van de set zijn er aparte versterkers.
                            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• ORKZ
                              • Nov 2003
                              • 65

Volgens mij moet het net lukken, maar ik zou goed opletten dat het niet fout gaat...welke x-over zit er in het systeem??
                              ooit bereiken we de 190 db grens.....

Comment

Working...