Gezocht kampje over de faders.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RL sound
    • Jan 2003
    • 156

Gezocht kampje over de faders.

Collega`s,

Ik ben naarstig op zoek naar van die kapjes over de faders.

Je kent dat wel, heb je een stuk of 8 mono kanalen en die moet je stereo gaan gebruiken, nu kun je uiteraad twee schuiven gaan gebruiken, maar je hebt (had) ook van die kajpes die je over twee faders kan schuiven en dan kun je met een beweging twee schuiven tegelijk bedienen.

Groeten RL sound
    Groeten: RL <i>sound</i>
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

neem eens contact op met het bedrijf dat jouw mengtafel produceert he. of contacteer je dealer. Misschien kan je ook eens vermelden over welke mengtafel dat het gaat.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

knip een stukje materiaal van een dikke feederstick af. Als je een goede relatie met je electronicazaak hebt krijg je die wel.

uitleg: IC's worden voor de printplatenfabriek aangeleverd in "trays" (soort filmrol met IC's geseald in "pillenbakjes") en in "feedersticks". Dit zijn doorzichtige EMC-veilige stokken. Bij je electronicawinkel hebben ze die dingen waarschijnlijk bij het oud vuil liggen.
      lekker belangrijk!

Comment

• RL sound
        • Jan 2003
        • 156

Ronny mijn waarde mijn mengtafel is een Spirit live uit '92 en heb al meerdere mensen gevraagd naar deze caps, dus.....

Showband, bedankt voor je antwoord, ik werk zelf in een electronica zaak dus zal Maandag even zien in de afval hoop.

Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

Working...