MSN Groep: DJ Meubel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Richardo
    • Dec 2003
    • 4

MSN Groep: DJ Meubel

Ik ben zelf een paar weken terug begonnen met de bouw van mijn eigen meubel, en daarbij bleek het best wel moeilijk om voorbeelden te vinden.

Daardoor kwam ik op het idee om een msn groep te beginnen waar mensen foto's neerkonden zetten van hun meubel en of setup thuis. Ik wou hierbij aan de J&H'ers vragen om er de foto's van hun setup thuis en/of meubels neer te zetten.

deze groep is NIET bedoelt voor party pic's en het is ook geen forum (dus niet reageren op elkaars
    set-ups), dus foto's die niets met het meubel of de tafel waar de set-up op staat te maken hebben zullen worden verwijdert.

dit is de link naar de groep: http://groups.msn.com/DJMeubels/_whatsnew.msnw

alvast bedankt,

Richard Baas (DJ Richardo)

edit: vertel me ook wat je van het id vind van zoon groep.
    Iedereen een dx-1000
  • DJ_Snaky
    • Sep 2002
    • 272

en nu staan er al 3 albums op

ikke ook een DX1000 master of maschinemeer foto's komen
    [:D] zin in een feestjuh [:D]
    <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• DJ-Richardo
      • Dec 2003
      • 4

jaja het gaat al snel :P, khoop dat je snel een cam kan regelen. greets
      Iedereen een dx-1000

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door DJ-Richardo

Er staan pas van 2 dj's foto's op (van mij en van Vunk), en ik wou hierbij aan de cc'ers vragen om er de foto's van hun setup thuis en/of meubels neer te zetten.
        Hey, we zitten hier niet op ClubCharts hè!

Comment

• DJ-Richardo
          • Dec 2003
          • 4

excuses (had gewoon gekopieerd domdomdom) ik zal ut ff aanpassen

edit: aangepast
          Iedereen een dx-1000

Comment

• DJ_Richardo
            • Nov 2003
            • 7

citaat:Geplaatst door DJ-Richardo

Ik ben zelf een paar weken terug begonnen met de bouw van mijn eigen meubel, en daarbij bleek het best wel moeilijk om voorbeelden te vinden.

Daardoor kwam ik op het idee om een msn groep te beginnen waar mensen foto's neerkonden zetten van hun meubel en of setup thuis. Ik wou hierbij aan de J&H'ers vragen om er de foto's van hun setup thuis en/of meubels neer te zetten.

deze groep is NIET bedoelt voor party pic's en het is ook geen forum (dus niet reageren op elkaars
            set-ups), dus foto's die niets met het meubel of de tafel waar de set-up op staat te maken hebben zullen worden verwijdert.

dit is de link naar de groep: http://groups.msn.com/DJMeubels/_whatsnew.msnw

alvast bedankt,

Richard Baas (DJ Richardo)

edit: vertel me ook wat je van het id vind van zoon groep.
            de link is veranderd is nu: http://groups.msn.com/DJMeubels
            groetjes Richard

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Eh.. Ricardo ff een vraagje:
              t kan aan mij liggen, maar waarom heb je de DJ-setups nodig van mensen thuis als je een meubel wil maken, wat - neem ik aan - bedoelt is voor on the road?

Als ik jou eigen thuis-setup bekijk: is niet zo makkelijk te demonteren en/of te vervoeren.

Ik geloof dat er nog iemand recent een topic had geopend over een nieuw meubel, k zal m ff opzoeke voor je.

Greetz,
              Jurjen

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3148

citaat:Ik geloof dat er nog iemand recent een topic had geopend over een nieuw meubel, k zal m ff opzoeke voor je.
                Alsjeblief: http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=9564

Comment

• DJ_Richardo
                  • Nov 2003
                  • 7

mijn boven plaat zit met 4 slot bouten vast en de voorplaat met 2 scharnieren (ff de pen eruit en los), het is in 5 min. te demonteren(en te monteren) je houd dan dus de 2 zijdelen en 2 planken over. De groep is zowel bedoelt voor een gewone tafel als een supertransportabel meubel voor on the road.
                  het is gewoon voor id'en wat het handigst en het praktischt is met (in)bouwen (spellings fouten onder voorbehoud :P)
                  groetjes Richard

Comment

• DJ_Richardo
                    • Nov 2003
                    • 7

edit: ik heb het forum wat je stuurde vanochtend/gister gelezen idd
                    groetjes Richard

Comment

Working...