Eerste keer?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stefke
    • Sep 2003
    • 259

Neeje,

Als je mixt in de hoofdtelefoon, klint het niet anders als door de luidsprekers. Het signaal in hoofdtelefoon en naar speakers is toch hetzelfde?? Met degelijke versterker en speakers natuurlijk.

En met 2da hands setje had ik het echt wel over versterkers en speakers, vermits daar het probleem ligt en dus niet in mengtafel en cd-speler.
    ah zo dan

Comment

• EJE
      • Oct 2003
      • 12

citaat:Geplaatst door Stefke

Neeje,

Als je mixt in de hoofdtelefoon, klint het niet anders als door de luidsprekers. Het signaal in hoofdtelefoon en naar speakers is toch hetzelfde?? Met degelijke versterker en speakers natuurlijk.

En met 2da hands setje had ik het echt wel over versterkers en speakers, vermits daar het probleem ligt en dus niet in mengtafel en cd-speler.
      Het zal wel aan de speakers en versterker liggen. Nou ja dan maar hard sparen weer
      hmm ik gebruik een mengtafel en 2 draaitafels stefke dus nie cd-spelers

Comment

• Stefke
        • Sep 2003
        • 259

No further comment[B)]
        ah zo dan

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

citaat:Geplaatst door EJE
          Normaal gesproken als ik gewoon op mijn kamer bezig ben zit ik er wel aan maar het klonk allemaal zo anders.....
          Waar heb je precies je speakers neergezet? Als het aan de andere kant van de deur weet je waarom het anders klinkt, het komt indirect naar je toe (of heb je wel ff voor de speakers gestaan, neem aan van wel). Bovendien klikt out-door altijd anders dan in-door. Allemaal kleine factoren die zo je geluid kunnen vergallen.

Natuurlijk kan k ergens overheen hebben gelezen of iets verkeerd hebben begrepen, so correct me if I'm wrong!

Comment

Working...