Drive-in meubel!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

citaat:Geplaatst door Kerstmanneke
    Zet er goede wielen op
    eronder rijdt lekkerder hoor

In principe is zo'n opstelling best te doen, maar idd zorgen dat je elk 'deel'met 1 of 2 kabels snel aan kan sluiten (zoals TDS al zei)!

Comment

• mp3joeri
      • Jan 2002
      • 203

Een probleem bij die modules vind ik altijd de hoeveelheid ruimte waar je niks mee kan onderin en die dus vaak verloren gaat, hoe lossen jullie dit op?

idd zoals bas al zei kabelkratjes en wat losse spullen maar dan houdt het toch ook al snel op.

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

Onze meubels zitten tog goed vol, in het linkermeubel een rack met lades met ong. 400cds en lades met mics,bekabeling en adapters als deze evt. nodig zijn, in het middelste meubel een rack met amps,eq,crossover en cd-spelerunit. In het rechterrack 2 pc's 1 voor PCDJ en 1 voor Martin LJ, kortom zit aardig vol en die plek die je nu overhoud vind je straks alleen maar fijn als er steeds meer bijkomt
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• bas_geluid
          • Mar 2001
          • 56

Hoi Joeri,

als ik een standaard showtje heb dan heb ik 6 dingen die in naar binnen duw plus 2 statieven en 2 licht balkjes.

Dat wil dus zeggen dat ik al mijn zooi in mijn disco bar kan stoppen. naast mijn disco bar die uit drie delen bestaat heb ik een versterker rack (daar zitten wel de speaker kabels in) plus 2 stapeltjes met speakers.

dus in mijn Disco bar past best veel.

Groeten Bas Geluid

There are only 10 types of people in the world:
          Those who understand binary and those who don't

Comment

• Wesley
            • Dec 2003
            • 17

Ik zou als ik jouw was even zoeken naar de meubels van xpl¡zit of zoiets.
            Die heeft ongeveer hetzelfde als jouw en die waren ook mooi gelukt.
            De baas heeft D&B ole ole

Comment

Working...