Hey allemaal,cd-spelers voor school.
Vorig jaar is de hele Technische Commissie bij ons op school ververst en we zitten met een probleem: we hebben een dubbele CD-speler van Conrad "pro"(ahum)-audio staan, maar je kan dat ding repareren wat je wil, maar zodra er een CD-R'tje in gaat, loopt dat ding vast (net Windows
)
Nu willen wij nieuwe cd-spelers aanschaffen, maar we weten niets leuks wat in ons budget past. Budget is lager dan laagst: € 400,-
eigenlijk nog minder, maar ik kan de schoolleiding wel overhalen als ik zeg dat die cd-spelers lang mee gaan en dat de vorige echt vervangen moet worden.
Welke moet ik aanschaffen? Het enige dat past is US Blaster (hell no), DAP, American DJ, die hoek zo'n beetje...
Ik wil wel alle nodige functies hebben: pitch, jog-dial, cue, pitch-bend
Je weet wel...
Iemand ideeën?
Steek van wal!
Vorig jaar is de hele Technische Commissie bij ons op school ververst en we zitten met een probleem: we hebben een dubbele CD-speler van Conrad "pro"(ahum)-audio staan, maar je kan dat ding repareren wat je wil, maar zodra er een CD-R'tje in gaat, loopt dat ding vast (net Windows
)Nu willen wij nieuwe cd-spelers aanschaffen, maar we weten niets leuks wat in ons budget past. Budget is lager dan laagst: € 400,-
eigenlijk nog minder, maar ik kan de schoolleiding wel overhalen als ik zeg dat die cd-spelers lang mee gaan en dat de vorige echt vervangen moet worden.
Welke moet ik aanschaffen? Het enige dat past is US Blaster (hell no), DAP, American DJ, die hoek zo'n beetje...
Ik wil wel alle nodige functies hebben: pitch, jog-dial, cue, pitch-bend
Je weet wel...
Iemand ideeën?
Steek van wal!

Comment