Hercules DJ

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • truster
    • Sep 2003
    • 13

Hercules DJ

Hoi iedereen,

Ik ben moenteel de eigenaar van een Hercules DJ set:

Ik vind het momenteel een prachtig apparaat. alleen het programma virtualDJ (vergellijkbaar met Tractor DJ) dat erbijzit vind ik een beetje onstabiel. veel beter vind ik NEWDJ dat er ook bij zit. deze is een beetje te vergelijken met de software van American DJ.

eerlijk gezegd vind ik de software van BMP studio een beetje ouderwets. ik mis daar vanalles in. (seamless loop auto repeat op 4 8 enz...)

Heeft er nog iemand zoiets en wat zijn de bevindingen van jullie ?

Bedankt.
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Euuhm Truster, weet je zeker dat je BPM (!! geen BMP, het is toch niet beats minute per??)
    Studio wel echt gebruikt hebt? seamless looping zit er gewoon in, auto repeat enz. ook gewoon hoor, denk dat je hem maar eens beter moet onderzoeken. Voordeel van BPM Studio is gewoon de stabiliteit, is dat newdj dat wel? Alhoewel ik dat ding oerlelijk vind zou ik hem best eens willen testen, denk alleen dat ik toch bij BPM blijf, noem het gewenning, noem het gewoon beter, ik vind het een erg fijn programma.
    We're ready to party, are you?

Comment

• Rob
      • Dec 2000
      • 470

Vindt het erg goedkoop dingetje zag um al staan voor 250 euro bij de mediamarkt, kun je niks van zeggen toch.
      Rob v.d. Molen

Comment

• - -Niels- -
        • Aug 2003
        • 253

Toch komt dat ding goed uit test enz., moet je maar eens bij google zoeken...

Misschien ga 'k ook wel kopen

Maareh; 250 euro bij Mediamarkt? [u]'k Heb hem op internet al voor onder de 200 (als ik me niet vergis) gezien...</u>

Groeten,
        N!els

Comment

• Rob
          • Dec 2000
          • 470

ooohw jah zou ook zo kunnen hoor
          Rob v.d. Molen

Comment

Working...