wat zouden jullie geven voor een rodec hda450 van 8 jaar oud tweedehands te kopen ???
rodec hda450
Collapse
X
-
Heb onlangs een aantal rodecs totaal uit een gehaald voor de container. Zoveel geef ik er dus nog voorcitaat:Geplaatst door gieforce
wat zouden jullie geven voor een rodec hda450 van 8 jaar oud tweedehands te kopen ???
Weet wel de type nummers niet meer, maar waren best oude bakken.
Life is a freakshow, I just do the lighting -
Gemiddelde 2de handsprijs voor HDA-450 ligt in België op 300 Euro.
Al kan je ze heel moeilijk vinden. Weet je waarom? omdat ze zo goed en betrouwbaar zijn, dat zij die er hebben, ze niet hoeven te vervangen.
Ik heb er zelf 2, die ik nu wel wegdoe omdat ik een veeeel zwaardere geluidsset heb aangeschaft. Maar die rodec's doe ik echt met pijn in het hart weg. Heb ze gebruikt 1 als top versterker en 1 als subversterker op 4 Ohm. Nooit problemen mee gehad, gebruikt op feestjes tot 300 personen. Hele avond volume op max, geen extra koeling en lekker door blijven geven zonder heet te worden.
Voor mij blijven dit de beste "professionele beginnerversterkers" die er zijn. Heb je jaren lol aan.ah zo danComment
-
-
citaat:Geplaatst door KoenB
Heb onlangs een aantal rodecs totaal uit een gehaald voor de container. Zoveel geef ik er dus nog voorcitaat:Geplaatst door gieforce
Weet wel de type nummers niet meer, maar waren best oude bakken.
Geef er 320 euro voor. . . . .Comment
-
Beste behringer 54 ik zou u zeer sterk adviseren voor een te vergelijken wat er voor die prijs op de markt is . Als je voor een 8jarig mengpaneel 320€ geeft dan moet je die maar eens vergelijken met de ESO-mixers. Degelijk aan redelijke prijs. Werd o.a. gebruikt bij VT4 Date Cafe. Apart uitneembare faders enz. je moet maar eens zoeken op het net. Zeer goede degelijke makkelijk herstelbare mixers.
veel succes in de juiste keuze[:I][:I]ik zeg altijd--> geen klank zonder drankComment
-
citaat:Geplaatst door denkomieken
Beste behringer 54 ik zou u zeer sterk adviseren voor een te vergelijken wat er voor die prijs op de markt is . Als je voor een 8jarig mengpaneel 320€ geeft dan moet je die maar eens vergelijken met de ESO-mixers. Degelijk aan redelijke prijs. Werd o.a. gebruikt bij VT4 Date Cafe. Apart uitneembare faders enz. je moet maar eens zoeken op het net. Zeer goede degelijke makkelijk herstelbare mixers.
veel succes in de juiste keuze[:I][:I]Comment
-
veel succes in de juiste keuze[:I][:I]
[/quote]
[/quote]
Beste, de HDA-450 is een versterker, en geen mengpaneel. Deze versterker is denk ik zijn prijs waard.Comment
-
oeps sorry liet me gaan door de naam en heb effe niet verder nagedacht.
Sorry bij deze.
PPX-versterkers rule[
]
ik zeg altijd--> geen klank zonder drankComment

Comment