welke geluidskaart voor BPM-pcdj?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ralph
    Banned
    • Aug 2000
    • 2649

welke geluidskaart voor BPM-pcdj?

De discussie loopt al langer, maar is teveel vervuild om een vervolg op te geven.
    Toch zity ik met een vraagje
    ten eerste: 1 of twee geluidskaarten?
    ten tweede, ik wil graag een geluidskaart met een gebalanceerde uitgang.
    Wie heeft welke kaart in zn systeem zitten en waarom, niet geheel onbelangrijk: hoe bevalt die kaart?
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

Sowieso zou ik gaan voor 1 geluidskaart met meerdere uitgangen, dat is veel makkelijker instellen. Ik zou gaan voor de delta 410, deze wordt ook aangeraden door alcatech zelf (bpm studio) Op deze kan je volgens mij sowieso al je uitgangen kwijt en er zitten ook nog een aantal ingangen op om dingen via bpm studio op te nemen. Of hij gebalanceerde uitgangen heeft weet ik niet maar er kwam wel een erg lekker geluidje uit toen ik er even mee mocht spelen. Gewoon standaard setupje van p4 laptop met bpm studio en controller.
    We're ready to party, are you?

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

Maya 44, lekker kaartje, grote jacks uit en goedkoop, al n heletijd in de aanbieding bij F**dback

citaat:
      Maya 44 heeft 4 in en uit, S/Pdif uit, microfoon in met fantoom en hoofdtelefoon uit. Alle kaarten van Audiotrak hebben veel verschillende drivers (EWDM: MME, DirectSound, ASIO 2.0, GSIF) en zijn windows 95/98/ME/XP/2000 compatible.
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• RL sound
        • Jan 2003
        • 156

Waveterminal 192, 8 kanalen (mono) uit, line in en een optische dig. out, tevens zijn alle analoge out en inputes voorzien Jack aansluitingen (en dan die grootste uitvoering), prima kaartje, werkt zondermeer goed onder BPM 4.0 ook geschikt voor HD recording.

By the way is ook niet al te duur, zo +/- rond de 150 a 200 euros.

Tevens 5.1 enzo.

Werkt nu op dit moment op Atlon 1600 XP met 256 mb intern, werkte ook op een Intel II 333 mhz.

Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

Working...