Flightcase voor Apollo met Numark cdn-88 cd speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djre
    • Jun 2002
    • 5

Flightcase voor Apollo met Numark cdn-88 cd speler

Beste Forumbezoekers,

Sinds kort bezit ik een Numark CDN-88 dubbele cd speler en een Dateq Apollo mixer.

Nu wil ik dit voor mijn drive-in show graag inbouwen in 1 flightcase en een patchpanel hierin maken.

Zelf denk ik bijvoorbeeld aan een SLANT 114, maar deze is volgens mij net iets te krap?

Welke flightcase kan ik hiervoor het beste nemen? Beide apparaten zijn 19" breed en de Apollo is 8 HE hoog en de Numark-controller 3 HE hoog, dacht ik.

Is hier een standaard flightcase voor te krijgen of moet ik deze zelf maken / laten maken?

Alvast bedankt voor de reacties en met vriendelijke groet,

DJ Re
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

Hallo DJ Re,

Dat gaat zeker passen hoor!
    Heb zelf ook zo'n kist. Aan de voorzijde is deze geloof ik 7 of 8HE.
    Omdat je mengtafel en controller een bepaalde diepte hebben, blijft er een aantal HE over, bij mij was dat toevallig 5HE.
    Ik zou de controller trouwens onder de Apollo plaatsen, werkt makkelijk en Apollo in- en uitgangen blijven makkelijk bereikbaar( nadeel, niet alleen voor jou maar ook voor anderen...).

Dit zijn best leuke kistjes, maar ze doen wel onder voor een kist van de 'flightcaseboer'.
    Als je er echt vaak mee weg moet, zou ik er persoonlijk één laten maken, aangezien de kwaliteit dan beter is.

Offtopic, deze kistjes zijn op het moment bij F**dback in de aanbieding voor €199,-

Comment

Working...