Hoi ,ik heb 1 concorde nightclube E en een nightclub S op mijn draaitafeltjes zitten en heb toch stevig het idee dat de naaldjes versleten zijn(klinken sinds een week echt verrot).Ze zijn 14 maanden oud en worden plus/minus 8 uur per week gebruikt.Is het normaal dat deze naalden bij thuis gebruik versleten kunnen zijn.Heb geen idee hoe lang zoiets meegaat.
Versleten naalden
Collapse
X
-
Ga eens met je vinger over de naald. als die niet echt scherp meer aanvoelt zijn ze idd versleten en aan vervanging toe.
Als je veel scratcht en intensief gebruikt gaat zo'n naald natuurlijk niet zo lang mee. Ik doe max een jaar met een naald en dan zijn ze hun kopje wel kwijt
ah zo danComment
-
Ben je nou serieus of ..... is het net zo als met schaatsen.Heb inmiddels 2 nieuwe naaldjes besteld.Bedankt voor de reacties.!!!Ik vraag me alleen af of de elementen van de nightclub-e en nightclub-s verschillend zijn.In ieder geval wel in prijs of ligt dat alleen aan de naalden.Ik wil namelijk een nightclub-e naald in een nightclub-s element proppen(of kan das nicht??)
Groet gohanComment

Comment