denon dn-d4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

denon dn-d4000

Is er iemand bekend met dat ding??

Vooral de MP3-mogelijkheid lijkt me zeer interessant...

• RDH
    • Aug 2001
    • 298

sinds kort werken wij ermee, ik ben er goed over te spreken...is pas 1x blijven hangen (dat lag aan de cd meen ik), erg schokongevoelig, makkelijke bediening. MP3 mogelijkheden zijn wel aardig maar niet geweldig, hotstarts werken niet op MP3 en wij hadden problemen met het afspelen van sommige files. Maar verder is het apparaat een aanrader.

groeten,

Remco

Comment

• timescape
      • Oct 2002
      • 328

Hier hetzelfde,
      lekkere spelers. Bij ons zelfs nog nooit blijven hangen, en ik moet zeggen dat sommige cd's er toch echt niet lekker uitzien. Verder is de bediening heel erg lekker.
      Zeer over te spreken ja die dingetjes...

Groeten Jeroen

Comment

• Gast1401081
        • Mar 2001
        • 7999

ik heb er nu 1 liggen , en net ff mee gespeeld.
        Klank is zuper, bedieningsgemak idem, en vooral dat mp3-gebeuren werkt ideaal...
        Maar het ging mij meer om een idee over de langere termijn. Hoe blijft dat ding zich houden??

Comment

• timescape
          • Oct 2002
          • 328

Mmmmm,

kan ik je nog niet mee helpen, heb ze ook nog maar een maand of 5 denk. Volgens mij kan niemand je dat echt vertellen, want ik meen dat wij toen een van de eerste series hadden. In ieder geval was hij toen net uit....

Groeten Jeroen

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

er schijnen al onderwerpen te bestaan. Heb ik toch de zoekfunctie verkeerd geprogrammeerd...

met dank aan tom...

blijf het een leuke machine vinden. En vooral die mp3-functie, als alternatief voor de easys-computer bij achtergrondjes..
            1x een cd volbranden met decor-muzak, en klaar is klara.
            die mp3-functie bevalt mij wel.

En wat zijn hot-starts? Volgens mij kun je de nummers halverwege gewoon scherp-zetten.

Comment

• timescape
              • Oct 2002
              • 328

wat betreft de hotstarts : klopt.

De MP3 functie is zeker een leuke functie, zeker voor het doel waarvoor jij hem wilt gebruiken. Gewoon laten lopen neem ik aan. Verder heb je in de MP3-mode wel wat beperkingen, ik geloof dat het zoeken niet zo geweldig is dan, en dat je de pitch niet kunt gebruiken...weet ik niet zeker....

Groeten Jeroen

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

zit nog te wtijfeklen tussne een denon dn d4000 van 799 euro

en een nuamrk cdj 88 voor slechts 750 euro

welke kan ik het beste nemen ???

Comment

Working...