Denon DN-m2300r blijft hangen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • degeluidsman
    • Mar 2003
    • 19

Denon DN-m2300r blijft hangen

Ik heb nu al 3x meegemaakt dat een md van een tape artiest waar ik het geluid van moet regelen na 10 seconden blijft hangen.
    Elke keer is het de rechter speler , de disc wordt wel ingelezen.
    De speler is nog niet zo oud en de lasers kunnen zeker nog niet vervuild zijn , laat staan versleten.
    Met mijn eigen md's heb ik het nog nooit meegemaakt
    Nu gebruik ik zelf ook sony's en dat zijn volgens mij ook de beste.
    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de Denon DN-M2300r ??
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

hey ,

het enige wat ik wel soms heb dat als ik een denon ga huren en er staat 24 sec. antischock op en ik spring op het podium dat hij wel blijft hangen zelfs als ik de bas te hoog zet blijft hij soms hangen van de trillingen => het succes en de massaproductie eist zijn tol bij de kwaliteit zeggen ze wel eens, trouwens met een pioneer cd speler of tascam nog NOOIT probs gehad , denon daarintegen , hahaha soms lach ik met mensen die denon's huren en er dan tijdens de fuif probs mee hebben ,en daarbij is het duurder om te huren=>ik heb al vaak gehoord van verschillende licht/geluid verhuur bedrijven dat denon perfect is voor vaste installaties maar voor mobiele installaties (discobars etc , ... ) niet zo denderend is , maar bon ik ben maar een licht man ,

greet's ljanton

Comment

• degeluidsman
      • Mar 2003
      • 19

Je hebt het over massaproductie maar een Denon DN-M2300r
      is niet echt een massaproduct , zeker niet qua prijs.
      Ik zie deze md speler dan ook zelden op de buhne of in de discotheek.

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

ahja sorry eh "degeluidsman"

effe niet aan ged8[:I]

greet's ljanton

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

citaat:Geplaatst door degeluidsman
          Met mijn eigen md's heb ik het nog nooit meegemaakt
          Idee om (als je niet zovaak een tape artiest doet) de MD ff snel te kopiere naar een MD'tje van jou?

Klinkt idioot, maar misschien helpt t?

Comment

• bewap
            • Jun 2002
            • 239

citaat:hey ,

het enige wat ik wel soms heb dat als ik een denon ga huren en er staat 24 sec. antischock op en ik spring op het podium dat hij wel blijft hangen zelfs als ik de bas te hoog zet blijft hij soms hangen van de trillingen => het succes en de massaproductie eist zijn tol bij de kwaliteit zeggen ze wel eens, trouwens met een pioneer cd speler of tascam nog NOOIT probs gehad , denon daarintegen , hahaha soms lach ik met mensen die denon's huren en er dan tijdens de fuif probs mee hebben ,en daarbij is het duurder om te huren=>ik heb al vaak gehoord van verschillende licht/geluid verhuur bedrijven dat denon perfect is voor vaste installaties maar voor mobiele installaties (discobars etc , ... ) niet zo denderend is , maar bon ik ben maar een licht man ,

greet's ljanton
            Ik heb zelf de Denon 2600f vergeleken met de CMX3000 maar daar is juist het omgekeerde. De 2600f kun je schudden wat je wilt, slaan op de tafel, springen, etc maar slaat bijna niet over. Bij de CMX3000 als je dat 10 sec doet dan is het over met de pret en slaat hij over.
            Dus ik heb juist het omgekeerde meegemaakt, maar de 2500f (geen shockgeheugen) naar eigen ervaring slaat bij de minste tik al over. Maar het is dus niet bij alle modellen van Denon hetzelfde verhaaltje.

Comment

• ljanton
              • Sep 2003
              • 373

ja okee das waar maar toch vele typpes zenne

greet's ljanton

Comment

Working...