Gemini umx-7 of American Audio Q-D5[?][?]

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Koma
    • Oct 2003
    • 2

Gemini umx-7 of American Audio Q-D5[?][?]

Goededag beste forummers,
    Ik wil een mixer aanschaffen om voornamelijk mee te scratchen en mischien later ook te mixen. Mijn twijfel ligt tussen de twee in het onderwerp genoemde mixers. Nou weet ik dat voor wat ik ermee wil doen de AA Q-D5 het best is (naar mijn mening), maar de Gemini kan ik tweedehands van iemand overkopen voor een mooi prijsje. Ik heb wel veel goede reviews gelezen over de gemini maar of die ook voor het scratchen goed is, is mij nog niet duidelijk.
    Kan iemmand mij misschien helpen bij deze keuze?
    Alvast bedankt, peez
    Ik probeer studie met studio te mixen, dat zorgt niet altijd voor een goede overgang..
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

citaatm voornamelijk mee te scratchen en mischien later ook te mixen
    Zo, komt niet vaak voor
    citaat:de Gemini kan ik tweedehands van iemand overkopen voor een mooi prijsje
    Het komt over alsof het een bekende van je is... Zo ja, dan vraag je toch of je m eens mag proberen.

Deze vraag is namelijk ook moeilijk te beantwoorden...

Suc6 en btw welkom op het forum,
    Jurjen

Comment

• Koma
      • Oct 2003
      • 2

Diegene van wie ik misschien kan kopen is geen bekende van me, dus kan em ook niet proberen (jah misschien als ik em ga kopen ff kijken of ie het wel doet) Ik hoop aleen dat er mensen zijn die ervaring hebben met (een van de twee) mixers die me kunnen vertellen of de gemini scratchvaardig is. Alvast bedankt weer.
      pz
      Ik probeer studie met studio te mixen, dat zorgt niet altijd voor een goede overgang..

Comment

• dj beat
        • Oct 2003
        • 30

Je kan natuurlijk ook een nieuwe kopen. EN dan koop je er direct één met een vca crosfader een behringer. Deze mixers zijn degelijk materiaal. Zelf heb ik een stageline met vca crossfader. En toen ik hem ben gaan kopen stond die aangesloten op een technicks en de verkoper eeft daarmee gescratcht en dat ging zeer goed.

greetz ikke

Comment

• Tim Veenvliet
          • Mar 2003
          • 15

Hmm, zelf geen beste ervaring met Gemini. (moest bijv. CD-tjes eerst een zet naar links geven en dan de speler dichtgooien, anders draaide ie ze niet...) En ik moet zeggen dat American Audio steeds beter spul gaat leveren, zonder enige twijfel! Ik zou het wel weten...

Comment

• test12
            • Jan 2003
            • 901

citaat:Ik heb wel veel goede reviews gelezen over de gemini maar of die ook voor het scratchen goed is, is mij nog niet duidelijk.
            Gelden die ook nog voor die 2de handse, zou ik zeker zekerheid over willen hebben.
            citaat:En ik moet zeggen dat American Audio steeds beter spul gaat leveren, zonder enige twijfel! Ik zou het wel weten...
            Ook ik...!

m.v.g. Herman

Comment

Working...