Verschil top-load t.o.v. normale cd's?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakerfreak
    • May 2002
    • 1446

ghehehe, iedereen zit wel feedback service sucks... maar werd daar betergeholpe dan bij correct:P

kwam ik daar zo met maat van me, ik zo naar zon slunger toe die zich loopt te vervele, ik zeg hoi, hej uhm kan ik die s112 ofsow? van yamaha horen, topkastjes... hij ja hoor... krijg ik 1 of ander niet te horen kertmuziek cdtje ofsow te horen... op huiskamer volume:S stond niet echt duidleijk op hoeveel vermogen dus ik zeg hoeveel watt zijn die dingen rms, loopt ie er naar toe... gaat op het stickertje kijken...``ow sorry maar dat staat er niet op helaas``

naaaaa
    Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• johan L.
      • May 2001
      • 384

citaat:Geplaatst door de kawaman

Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel als ik zeg een toploader en een 19" rack model.

Waarom hangt iedereen je op dit forum gelijk op als je iets niet 100% volgens de norm verteld of noemt? (neem bv scanner ipv scans,) je snapt toch wat er bedoeld wordt? Damn!

Ik had liever gehad dat je doe twee regels had gebruikt om me te helpen, of gewoon je mond houden als je er niks van weet.

en ja, ik weet dat de cd's bij een cdj100 via het zogenaamde auto cd speler princiepe erin geladen worden ja.
      Tattoeren en castereren lijkt ook op elkaar en geloof me dan wil je ook niet dat iemand het verkeerd op je brief schrijft.

Je hebt: toploaders en frontloaders, 19" single & 19" dubbel. deze zijn dat wel vaak gelijk weer frontloaders.

En scanners hang je aan de computer en niet aan je truss.

Maar de cdj-100 is dus een frontloader en voor t geld een uitermate geschikte cd speler. maar als je m in wil bouwen in een 19" rack kan je beter een andere kopen.

en nog een voordeel van een single, als er 1 kapot is hoef je er maar 1 weg te brengen voor reparatie en ben je niet gelijk al je cd spelers kwijt.
      Net deed ie het nog.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

citaat:
        en nog een voordeel van een single, als er 1 kapot is hoef je er maar 1 weg te brengen voor reparatie en ben je niet gelijk al je cd spelers kwijt.
        Als je een speler weg brengt voor reparatie mag ik toch wel hopen dat je een vervanger mee krijgt als het wat langer gaat duren? Anders heb je het volgens mij niet goed geregeld.
        in dat geval maakt het dus niet uit of je een single of een dubelle speler koopt.
        We're ready to party, are you?

Comment

• de kawaman
          • Dec 2002
          • 202

[quote]citaat:Geplaatst door johan L.

Geplaatst door de kawaman

En scanners hang je aan de computer en niet aan je truss.
          En aangezien we hier niet op www.computernerds.nl zitten weet je dan dondersgoed dat ik het over een scan heb toch [xx(][:X][^]
          Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• DeMennooos
            • Aug 2000
            • 1416

citaat:En aangezien we hier niet op www.computernerds.nl zitten weet je dan dondersgoed dat ik het over een scan heb toch
            Leuk... Een aanname...

"Necessity is the Mother of all Invention. Assumption is the mother of all Fuck Ups"

Dat maakt het misschien duidelijker. Of niet natuurlijk.

Zowel in de bekende volksmond als in het vak is een scanner een apparaat wat bedoeld is om teksten en afbeeldingen te digitaliseren en op te slaan in een computer. Niet geloven? Sla er maar een woordenboek op na.
            Normaliter noemen we zo'n ding met een spiegel wat een lichtbundel van plaats kan laten veranderen een scan. Echter een correctere benaming zou zijn Moving Mirror, bewegende spiegel of wapperlamp.
            Die laatste is ook erg populair.

Over woordenboek gesproken... Heb het in een Nederlands woordenboek voor je opgezocht:

scan·ner (de ~ (m.), ~s)
            1 [telecomm.] radarantenne
            2 [telecomm.] apparaat dat voortdurend een aantal kanalen aftast en automatisch inschakelt als een bericht ontvangen wordt
            3 elektronisch röntgentoestel waarmee een beeld van een dwarsdoorsnede van enkele millimeters van het lichaam verkregen en op een scherm zichtbaar kan worden gemaakt
            4 elektronisch apparaat waarmee streepjescodes, op papier gedrukte tekst of afbeeldingen worden omgezet in digitale informatie die kan worden opgeslagen en bewerkt in een computer

Ehm oh aaah in de Nederlandse betekenis beteknd scan trouwens:
            scan (de ~ (m.), ~s)
            1 met een scanner gemaakte beeldopname

Helaas... Het is een Engelse term. Op naar een Engels woordenboek

scan
            v. scanned, scan·ning, scans
            v. tr.
            Electronics.
            To move a finely focused beam of light or electrons in a systematic pattern over (a surface) in order to reproduce or sense and subsequently transmit an image.
            To move a radar beam in a systematic pattern over (a sector of sky) in search of a target.

en wat is dan een scanner volgens die rare Engelsen?

scanner
            1. An input device that takes in an optical image and
            digitises it into an electronic image represented as binary
            data. This can be used to create a computerised version of a
            photo or illustration.

A scanner may be linked to optical character recognition
            software allowing printed documents to be converted to
            electronic text without having to type them in at a keyboard.

Hmmmm, zo blijkt maar weer dat jou assumption a real big FUCK UP is.

Les?
            UHUH een hele simpele neem niet iets aan omdat iemand anders het roept. Kijk eerst eens of je niet iets stoms overneemt en verdiep je in de werkelijke betekenis van de termen.

Om je de resultaten uit het R&R woordenboek maar even te besparen.
            Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• Roland
              • Jan 2001
              • 480

Wat een gezeik over een cd-speler

Kijk wat jij het fijnste vind om te draaien. Single of Double.

Kies je voor Double dan heb je volgens mij maar 1 mogelijkheid en dat is Frontloaded. kan direct zijn, kan ook met zo'n schuif die je ook als bekerhouder kunt gebruiken.

Kies je voor single dan heb je de keuze tussen front en top-load.

Zelf vind ik single front-load het fijnst, maar het is maar wat je gewend bent. Anders krijgen we dadelijk nog een Denon Pioneer discussie
              Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• de kawaman
                • Dec 2002
                • 202

MODJE gooi maar dicht, ik heb allang 2 cd spelers gekocht. En als mensen te eigenwijs zijn om na te denken over wat er gezegt wordt, hoeft het van mij niet.
                De mensen die me hebben geholpen, thanx!!
                Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

Working...