vet al die remixen, k heb ze bijna allemaal gedownload om ff te luisteren.
Danceremixen van oude nummers
Collapse
X
-
Downloaden in NL is nog Legaal.citaat:Geplaatst door B-Rental
Niet downen maar KOPEN, alleen whitelabels downen.....
Hehee is als grapje bedoelt, moet toch het goede voorbeld geven he whehehehe
Je kan ook de muziek op internet kopen en dan op een betaalde legale manier downloaden.
Comment
-
Ik kan hem nergens vinden... Enig idee op welke cd dit nummer staat?citaat:Geplaatst door Fritz
Alex Fakey - Painted Black en dan waarschijnlijk de Syntone Remixcitaat:Geplaatst door djbirdie
Ik ben weer op zoek naar een nieuwe remix: Ik ben op zoek naar een dance-remix van Paint It Black (Rolling Stones) Iemand een idee hoe het nummer heet?grtz, Niels
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!Comment
-
Ja dat weet ik, heb hem al enkele keren tijdens het stappen gehoord [8D] in ieder geval bedankt, ik zoek nog ff verder!citaat:Geplaatst door g4ce
ik weet niet of Alex Fakey - Painted Black verkrijgbaar is op CD, op vinyl zeker wel. Het is in ieder geval een vette schijf!!grtz, Niels
Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!Comment
-
[/quote]
Ik kan hem nergens vinden... Enig idee op welke cd dit nummer staat?
[/quote]
Hij staat volgens mij op het nieuwe album van Marco V, maar om hem volledig op single te krijgen zal denk ik erg lastig worden.Here I am, so what are your 2 other wishes?Comment
-
Weet iemand soms waar ik nog aan die rmx kan raken van Armand Van helden VS Jaydee?? Kzou hem origineel op vinyl willen
GreetzzzComment

Comment