Hallo mede DJ's ik heb ff een vraagje ik wil eigenlijk wle een Behringer DJX 700 kopen (voor foto en info kijk bij verkoop en dan bij mixers voor dj's) alleen vind ik het zo weinig geld voor een apparaat wat qua functies en looks er uit ziet als de DJM 500/600 van Pioneer. Het verschil in geld is bijna 1000 euro. Wie heeft er al een DJX 700 of wie heeft een antwoord op mijn vraag. Groeten, Sander
Behringer DJX 700?Goed of rotzooi??
Collapse
X
-
Labels: None
-
Hoi Sander,
Welkom op het forum. De volgende keer eerst even de zoekfunctie gebruiken. Wellicht zijn er eerder al discussies over geweest. Maar het is je eerste bericht, dus we gaan ff uit van onwetendheid.
Hier vind je een thread over hetzelfde onderwerp:
Wellicht interessant om het topic weer eens te openen nu de tafel daadwerkelijk uit is.Heb je dat echt allemaal nodig? -
Even voorop gesteld... Behringer maakt geen rotzooi. Hooguit een product dat bij een bepaald budget past, maar dan voldoet het ook wel fatsoenlijk een de eissen die je bij een dergelijk budget mag verwachten. Alle Behringer producten deugen doorgaans. Zowel technisch (electronisch) als "user-vriendelijkheid".
Uiteraard, als je technische specs gaat vergelijken met soortgelijke producten in een prijsklasse die 1000 Euro meer of hoger liggen, dan zul je vaak constateren dat die duurdere producten betere specificaties hebben (bijv. signaal/ruis verhoudingen etc).
Ik denk, als je niet al te kritisch bent, je met een Behringer product goed kunt volstaan.
Greetzzz... [;)]
John
Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>--->>> HIER <<<---</b>Comment
Comment