Welke muziekstijlen?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driesmees
    • Apr 2003
    • 1076

Welke muziekstijlen?

Beste forummers,
    Het Landbouwkrediet(afdeling lokeren, in België) heeft me gevraagd om op een feest voor hun medewerkers wat achtergronmuziek te draaien, de leeftijd varieerd van 20 tot 65 jaar,
    Welke muziek moet ik daar voor draaien? Iedereen zegt me, "Alles", maar ik kan toch moeilijk van Bach ineens overspringen naar Blink182 en dan naar Celine Dion, Allé, wat stellen jullie voor, 15min van het ene, 15 min van het andere, en welke soorten allemaal(ik zijn eig licht, maar deze keer gevraagd voor geluid:S)

De vrijdagavond moet ik ook voor een hoop boeren die aan Trekkertrek meedoen muziek draaien, iemand ervaring met hun keuze van muziek?

Groetjes,
    [CENTER] [/CENTER]
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Dit soort dingen begin je met "zoeken" zoals ik dat altijd noem... beetje top 40: disco klassiekertjes, en nog wat ouder spul en maar kijken wat er een beetje wil aanslaan. Wat je voor elkaar moet krijg is het grootste deel van het publiek goed stemmen, en dan komt het eerste verzoekje vanzelf aanwaaien. Ok; niet alle verzoekjes zijn even bruikbaar, maar meestal kun je er toch wel aardig uit afleiding wat men zoal wil horen: en dat ga jij dan draaien, simpel toch?

Comment

• driesmees
      • Apr 2003
      • 1076

merci, kzalt probere, maar mijn probleem is eigenlijk, dat ik normaal nie draai, en dus bijna niets van CD's heb, en dus nog bij vrienden op zoek naar cd's moet, en ik kan moeilijk zeggen, mag ik ff al uw cd's lenen? hé
      [CENTER] [/CENTER]

Comment

• DeMennooos
        • Aug 2000
        • 1416

simpele oplossing:

grin... bestaat nog ook. Sorry mod.
        Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• driesmees
          • Apr 2003
          • 1076

Liever niet,
          toch bedankt voor de tip
          [CENTER] [/CENTER]

Comment

• DeMennooos
            • Aug 2000
            • 1416

Doe je eens iets nuttigs als lichtpik met betrekking tot geluid is het weer niet goed
            Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

Working...