Nieuwe Technics CD Speler
Collapse
X
-
Waaaauw, qua design overstijgd ie z'n concurrentie iig makkelijk, nu nog eens kijken of ie ook fijn speelt, en niet te vergeten: of 'ie ook fijn kost. Zal wel een aardig prijskaartje aan hangen als ik het zo zie, ben benieuwd!
Comment
-
Ze ontwerpen niets nieuws eigenlijk ze maken gewoon pioneer na met een ander design.
Maar geef mij maar Pioneer dat is gewoon de beste speler van dit moment.Comment
-
Dan zal ik meteen ff melden, dat aanstaand weekend op de Plasa, ook Numark met een tegenhanger komt....Die waarschijnlijk prijstechnies wat aantrekkelijker is..Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Op welke doelgroep richten ze zich in ***snaam op? Ik bedoel, ziet er gelikt uit hoor, maar het lijkt niet op een cdspeler en ook niet op een draaitafel, maw.. Het hangt er lekker tussenin.
Ben dus eigenlijk wel benieuwd naar de specs.
Want, proberen ze nu draaitafel-freaks over te krijgen om te draaien met cds met deze tafel, of juist de cdspeler-freaks richting het vinyl te krijgen... Het gaat er toch om wat dat ding allemaal klaarspeelt en zeker in mindere mate hoe 'ie er uitziet? Of begrijp ik er nu helemaal niets meer van?
Seeeeeeee ya
JasperComment
Comment