Djm 707/ 909

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Wout Laenen
    • Sep 2000
    • 102

Djm 707/ 909

Allen,

Pioneer heeft vandaag twee nieuwe mixers voorgesteld. Dit keer maar 2 kanalen per mixer maar wel met ingebouwde effecten die je kan bedienen met behulp van een touchscreen, crossfader curves, bpm-counters en nog veel meer.

Check it out: http://pioneerprodjforums.com/ubbthr...b=5&o=&fpart=1
    mvg

WL
  • Iko
    • Feb 2002
    • 766

Naja, we gaan zien hoe dit apparaat zich in de praktijk gaat bewijzen. Denk dat het in de house wereld niet echt veel gebruikt zal worden om dat maar 2 kanaaltjes heeft en er min. al 3 worden gebruikt meestal...

Greetzz Iko

Comment

• Jeroen G
      • Jan 2002
      • 53

De DJM-909 heeft een effecten gedeelte, met een dubbele effectprocessor (1 per kanaal) die je kunt bedienen via het touch screen. Ook zie je op dit scherm hoe je de curves hebt ingesteld van de kanaal en/of crossfader.
      Tevens is het mogelijk om de paramater van het gebruikte effect met je kanaalschuif te regelen. Crossfader is hardwarematig in te stellen :

In het echt zien en voelen de mixers degelijk en robuust. Ook voor de house-dj lijkt het me wel wat omdat de effecten veel beter te bedienen zijn (en het zijn er 2-3 keer zoveel) dan op de DJM-600.

Voor meer info :
      DJM-707 > http://www.djresource.nl/modules.php...rder=0&thold=0
      DJM-909 > http://www.djresource.nl/modules.php...rder=0&thold=0
      (ook al hoge kwaliteit image te downloaden) of natuurlijk de Pioneer websites.
      You\'ll find it at The DJresource > GrTx!

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Ha Jeroen,
        sterke battle mixer!
        Gaat deze toepassing zijn weg vinden nar de clubs in jullie ogen?

Zoals Iko reeds aangeeft zie ik voor live dj setups niet direct een toepassing door gebrek aan kanalen.

Comment

• Jeroen G
          • Jan 2002
          • 53

De mixer is gemaakt om te battlen, maar ik denk dat veel mensen de effecten op de DJM-909 wel tof gaan vinden.

De kanalen zijn omschakelbaar dus het kan wel met 2 cd-speler en 2 draaitafels

Comment

• ronny
            • Dec 2002
            • 2138

citaate kanalen zijn omschakelbaar dus het kan wel met 2 cd-speler en 2 draaitafels
            dat gaat bijna met iedere mengtafel hoor[}]

dat is niet het punt in de "house wereld". Daar moet de dj gewoon evenveel kanalen als aparaten hebben om makkelijk te werken. Die wisselen nogal eens graag van medium. Ook mixen ze nogal eens graag met 3 kanalen. sta je daar met je 2 kanaals mixer
            niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Jeroen G
              • Jan 2002
              • 53

Dat ben ik zeker met je eens... deze mixers zijn ontworpen voor de urban scene en de scratch DJ's. Is inderdaad iets heel anders dan de house DJ's..... Maar ik zou wel graag die touch screen effect onder mijn vingers hebben als ik ergens sta te draaien

Comment

• pro`d`user
                • Jun 2002
                • 534

Ik vroeg me af of iemand al ervaring heeft met een van deze mixers?
                Zal het de standaard onder de battle mixers worden?
                Barry K.
                Wij werken met EV ole ole
                In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Jeroen G
                  • Jan 2002
                  • 53

Ik denk dat ik in nederland de enigste ben met een toestel. Er is er nog maar 1 in Nederland. Wel kunnen mensen er op een beurs of tijdens een evenement mee kunnen mixen.

Ik ben zelf wel tevreden over het ding, voelt goed, klinkt goed, features zijn goed....

Leverbaar van januari, dus dan kan iedereen hem in de winkels gaan bekijken

Comment

• - -Niels- -
                    • Aug 2003
                    • 253

Ik vind 't pracht-mixers...

Comment

Working...