Ik ben van plan om twee nieuwe draaitafels aan te schaffen! Het gaat om de FBT PR78. Wie heeft er ervaring met dit merk/type! Laat het me horen!!!
Mening over FBT PR78 draaitafel gevraagd
Collapse
X
-
Eeuuh, nooit van gehoord.
Kan je er misschien wat meer info over geven?
Ik weet niet of het in je budget past, maare: technics zou ik toch voor gaan, kan je 2e hands al voor een hele redelijke prijs krijgen en kan je overal mee naartoe voor onderhoud en als er eens eentje mee ophoud (wat niet vaak gebeurd) dan kan je zo overal weer een zelfde bijhuren.We're ready to party, are you? -
Het klink een beetje sneu denk ik, maar ik wil gewoon 200 euro voor de draaitafels (2 stuks) uitgeven. Ik wil namelijk gewoon een beetje draaite voor de lol! Kijk anders even op www.w-s-s.nl daar vind je de PR78Comment
-
ja sorry had de link nog niet gezien.
ja de draaitafel ziet er idd niet slecht uit maar er is geen informatie over beschikbaar. je weet er dus eigenlijk niets over. ik zou toch eerst eens wat meer informatie proberen te verkrijgen. eventueel bij wss of zo. want nu weet je eigenlijk niet goed wat je koopt.niet zagen, gewoon doen!Comment
-
Mail eens met willem, dat is de man achter de shop die je aanhaalt.
Die zal wel weten wat ie verkoopt en wellicht wil ie hier ook wel wat over die bewuste draaitafel vertellen.
Het zal mij niet verbazen als het een OEM draaitafel is, wat overigens helemaal niets zegt over de kwaliteit!
...mail willem ff...Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
-
Probeer anders eerst wat meer informatie te zoeken over die draaitafel. Het lijkt me voor die prijs een snaar aangedreven tafel te zijn, en dat is niet echt aan te raden. Deze hebben namenlijk erg weinig kracht in de motor zitten. Zelfs voor de lol is dat niet echt leuk.
Kijk is naar de JB Q20/30, ook leuke tafeltjes. Zoals eerder genoemd werd heeft Gemini ook leuke spullen er tussen zitten, maar voor de prijs van 100 euo per draaitafel, zoals jij aangaf ervoor te willen betalen, zul je nieuw (en ook niet tweedehands) geen fatsoenlijke draaitafel kunnen vinden.Here I am, so what are your 2 other wishes?Comment
-
Ik denk dat je qua prijs eerder in de buurt komt van 200euro p/stuk 2e hands als je echt wat fatsoenlijks wilt, ga je toch voor nieuw, dan valt er voor dat geld ook wel wat te halen maar heb je gewoon een iets minder product, enige echte voordeel is dan wel de garantie.
Als ik jou was zou ik nog heel even doorsparen en dan gewoon 2ehands 2 mooie tafeltjes kopen.
Vraagje uit nieuwsgierigheid: Welk mengpaneel gbruik je / ga je erbij gebruiken?We're ready to party, are you?Comment
-
Is 2 kanalen denk je genoeg of wil je er niet nog cd-speler(s) bij aanhangen of misschien nog een mic ofzo. Is natuurlijk erg zonde als je hem koopt en je dan realiseert dat je een kanaal of meer te kort komt. Als je echt alleen maar 2 draaitafels er op aansluit dan zijn die kleine goedkope mixertjes ideaal om het te leren, ze kosten echt geen drol en je kan er wel een beetje leuk mee spelen.We're ready to party, are you?Comment

Comment