kiezen tussen JB Systems Disco 1100 of Disco 2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • noordzij
    • Aug 2003
    • 1

kiezen tussen JB Systems Disco 1100 of Disco 2000

Ik heb echt nog geen verstand van draaitafels, vandaar dat ik jullie om hulp moet vragen.

• laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

... en als je nu nog gaat zeggen wat je ermee aan wil dan zullen er zeker mensen zijn die je kunnen helpen...

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

worden die reeksen nog wel gemaakt? Volgens mij heeft jb nog maar 3 reeksen draaitafels: hq 10 hq 20 hq 30.

greetz ronny (bsl)
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• wouter82
        • Sep 2002
        • 60

Ik heb een tijdje met de Disco 2000 geprobeerd te draaien. Helaas kan ik je er niet veel goeds over vertellen. Alleen voor het afspelen van oude lp's zou je ze nog enigszins kunnen gebruiken.

Als je platen in elkaar wilt mixen dan zou ik je toch vooral niet aanraden om deze te kopen. Het werkt gewoon echt niet met zo'n snaar aangedreven geval.

Comment

• gohan
          • Nov 2002
          • 30

Ik zou zeggen geen van beide.Zijn allebei snaar aangedreven tafels m.a.w geen constante snelheid dus moeilijk mixen.Voor een goede draaitafel moet je toch een direct drive hebben en deze kosten om en nabij 400 smeuroos.Denk aan technics, vestax, numark.Goedkoop is vaak duurkoop in deze.

suc7,go

Comment

• moderator
            Moderator
            • Apr 2001
            • 5946

en we verwijzen deze nieuwe lezer met alle plezier naar de reeds eeuwenoude discussie over beltdrive en directdrive...

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...