Denon D4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Denon D4000

Beste,

Wie heeft er ervaringen met de Denon DN D4000.
    Deze zou ter vervanging van mijn huidige JB-Systems speler moeten dienen.

Met Vriendelijke groet,
    Last edited by Max; 11-03-06, 22:35.
  • RDH
    • Aug 2001
    • 298

Hoi Max,

Wij hebben de D4000 ook op de planning staan; waarschijnlijk zal ie na onze vakantie aangeschaft worden. Ik weet niet of jij al gebruikservaringen hebt of gehoord hebt; Zo ja zou je het dan even willen laten weten? En mag ik je 1 tip geven; bezint eer ge begint, ofwel kijk ff verder dan je neus lang is want die JB-systems werd je ontraden en je hebt hem toch gekocht...is toch zonde van je geld, dat had je beter kunnen bijleggen voor je denon...
    Het is maar een tip...

Groeten,

Remco

Comment

• catweasel
      • Aug 2003
      • 2

Denon-D4000,
      Heb er een 6daagse mee gespeeld, en heb er nog eentje besteld voor mezelf ook
      cd speler gedeelte is zeer goed, ook leuk dat je nu de artist en uitvoerder ziet

Het mp3 gedeelte is wel minder aan te raden als je hem wil gebruiken om te beatmixen (cue punt is namelijk niet zo nauwkeurig in te stellen)en daardoor dus niet echt instant start te noemen

Maar vb wel handig om alle 60 - 90 muziek bij elkaar te zetten (als je teminste ook van die feesten moet doen

ps: de commentaar over cd's inlezen en de lange tijdsduur die je op andere forums soms kan vinden klopt niet, althans bij mij werkte die vlug genoeg

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

citaat:Geplaatst door RDH

Hoi Max,
        bezint eer ge begint, ofwel kijk ff verder dan je neus lang is want die JB-systems werd je ontraden en je hebt hem toch gekocht...is toch zonde van je geld, dat had je beter kunnen bijleggen voor je denon...
        Het is maar een tip...
        Bedankt voor de tip.
        Last edited by Max; 11-03-06, 22:35.

Comment

• catweasel
          • Aug 2003
          • 2

probleemke,

blijkbaar zijn er nog met dit zelfde probleem, heel af en toe gaat de cd lade zonder reden open... (wel nog niet voorgekomen als hij aan het spelen was) maar aangezien er updates mogelijk zijn zal denon wel genoodzaakt zijn van dit probleem te verhelpen

(anders gaan we ons es moeien)

groeten

Comment

Working...