Pioneer CMX-3000 of Denon DN-D9000?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Masterboy
    • Jul 2004
    • 51

Het gaat hier om single cd's van oa: Kate Ryan, Ian Van Dahl....
    En ook met een dubbel cd van Human League - The very best of.Deze laatste cd begint zelfs niet met spelen en ik moet mijn Denon uitzetten en terug aan om de cd lade terug open te krijgen.Die single cd's springen dus voortdurend over.En op andere cd spelers spelen ze gewoon perfect af.En het gaat dus steeds om die EMI copy protected cd's die dus happeren op mijn Denon want andere cd's spelen altijd perfect af.

Comment

• dejongens
      • Aug 2004
      • 29

Ik ben ook aan het vergeleiken geslaan, maar die mp3 mogelijkheid, zijn daar de alphatrack en de andere effecten ook van toepassing?

Staat namelijk niet in the manual.
      Jeroen --> Het beste idee, komt op de wc! <--

Comment

• Masterboy
        • Jul 2004
        • 51

Hier is het antwoord wat ik kreeg toegestuurd van Denon ivm de problemen die ik heb met copy protected cd's op mijn DN-D9000:

Geachte ,

Helaas moeten wij Uw vermoeden bevestigen .
        De meeste CD's met "copy protection" worden ofwel niet correct ingelezen en/of geven problemen tijdens het afspelen .
        Wij hopen op een software aanpassing van DENON uit maar hun standpunt is dat deze CD's niet conform zijn aan de Compact Disc standaard (er staat inderdaad niet Compact Disc op !!) ;
        Er zijn zoveel varianten van deze "copieerbeveiligingen " en er komen nog altijd nieuwe bij zodat een software upgrading toch snel achterhaald is .
        Er zijn van andere merken toestellen in dezelfde categorie (Dj -Studio Players) die ongeveer dezelfde problemen ondervinden waar de fabrikant ook geen aanpassing voorziet
        en op dit punt op één lijn staat met DENON .

Hopende u hiemee van dienst te zijn ,

groeten ,

Service @ Transtel

Comment

• DJMartin
          • Aug 2004
          • 1

Kweet dat het een beetje heeeel laat is [:I] maar voor zij die nog een beetje informatie zouden willen over de CMX-3000 van Pioneer... Kheb een tijdje geleden een review geschreven die te vinden is op http://www.maartenvd.be/index.php?pagina=cmx... Veel leesgenot

Greetz

DJMartin [8D]

Comment

Working...