pro 15 live van jb-systems en denon dn 4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • StreetWarrior
    • Jul 2003
    • 6

pro 15 live van jb-systems en denon dn 4000

ik gaan nieuwe boxen kopen + versterker en cd-speler

ik ben geen ervaren dj dus dit is men eerste grote vernieuwing

nu mijn budget is 2250 eur en ik zou graag daarvoor jb pro 15 live kopen . 350 W RMS / 8 Ohm
    . Loaded with Eminence Delta 15 LF woofer and Eminence PSD 2002 driver
    . Built-in protection (crossover) for the horn

de verterker

C2-650 ook van JB
    2 x 400 W/8 Ohm - 2 x 650 W/4 Ohm
    Bridge : 1 x 1000 W/8 Ohm

. A complete range of professional amplifiers
    . Inmput through XLR or 1/4" Jack (balanced)
    . Output through Speacon or speaker terminals
    . Stereo or bridge mode
    . Protection against short circuit, DC current and high temperature
    en den denon dn 4000 wat denken julie over deze boxen + versterker en cd-speler

• MatthiasB
    • May 2003
    • 674

je cd speler keuze heb ik niks op aan te merken. wel op de keuze van de jb systems spullen

zou je niet iet wat verder sparen voor wat degelijker gerief ???

de low-budget series van jbl zijn niet zo mis hoor

t'leven is duur verdomme
    NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

idd wat die jb-systems spulen betreft zou ik ook zeggen laat ze staan. ik heb al eens zo een setje gehoord van jb-systems. Het was een ps1000 + 2* pro 215 live

Er kwam niet veel power uit het setje hoor. Ja er kwam iets uit maar ook niet echt om over naar huis te schrijven.

ikzelf heb een qsc usa 900 + 2*audiophony ap 600. Deze klinken vele male beter en ondanks dat ze minder vermogen hebben komt er toch meer power uit.

greetz ronny (bsl)
      niet zagen, gewoon doen!

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Let op: De Pro-reeks van JB (Pro12 en Pro15 live) zijn best goede speakers van constructie maar ik moet niet hebben van de Eminence klank. Ik ben ElectroVoice-klank-gek en omdat die niet betaalbaar zijn gebruik ik meestal Beyma. Dat is minder duur maar echt verschrikkelijk goed (worden ook gebruikt door "grote" P.A.-merken).
        Iedereen aan wie ik al spullen van Beyma heb verkocht zijn blij dat ze de iets hogere prijs voor die dingen hebben betaald. Ik heb zo'n klant die vanin de Carnavalstoet al duidelijk, krachtig en onvervormd te horen was met twee betrekkelijk kleine speakertjes op basis van de 10G250 of dergelijk terwijl daarachter zo'n megawagen kwam van die-radio-met-blauwe-vis met manhoge speakers die er maar niet boven kon.
        Die man met zijn kleine 10G'tjes koopt die dingen met regelmaat nu omdat hij gewoon keihard overtuigd is van de kwaliteit en rendement van Beyma.
        Daarom zou ik je aanraden: een goede speaker van JB kost ongeveer 450.00,- dacht ik. Koop van AK een kast en stop er een 15" Beyma in met een hoorndriver van Beyma (sla met niet dood maar ik denk dat een CP-380 daar ook niet slecht voor is (moet ik opzoeken)). Dan heb je EN een mooie kast (professioneel afgewerkt en alle gaten voorgemaakt) EN een superdeftige speaker met fantastische klank en hoog rendement. Spendeer ook een beetje geld aan de filter: soldeer hem zelf met materiaal van Monacor (MKM condensatoren van 250V, ...) en maak hem ook mechanisch deftig (alles vastlijmen, vastritsen, ...). Dan heb je voor dezelfde prijs een VEEL betere speaker.
        Een moeite voor het leven!

greets,

laserguy (aka beymagek)

Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

Working...