Nieuwe CD speler kopen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koekaking
    • Apr 2003
    • 22

Nieuwe CD speler kopen

Hallo allemaal,

ben momenteel bezig mijn spullen te verzamelen om m'n eigen drive in te beginnen. Nu ben ik aangekomen bij de CD spelers, ik ben inmiddels in het bezit van een behringer DX1000 mixertje en wat Speakers (nog wat DAP rommel) Nu heb een paar leuke spelers voor niet al te veel geld gevonden (Nee ik heb geen bugdet voor DENON!!) namelijk een

Tascam CD302
    Numark CDN25

Welke zouden jullie kiezen, of hebben jullie nog andere suggesties in deze prijsklasse??

Mvgr.

Tim

• DJ_Snaky
    • Sep 2002
    • 272

eeeh jah
    vergelijk eerst de Features maaris en dan de prijzen

Numark CDN25:
    http://www.americanmusical.com/item....202LS0HAMMUSSU

Dual rack mountable CD Player
    Interactive Pitch/Search wheel with finger grip
    ±8/16% pitch
    Sleep mode
    CDR compatible
    Power switch protector
    All rubber buttons
    Digital output
    $299.97 (euro: 347,06)

Tascam CD302
    http://www.americanmusical.com/item....202LS0HAMMUSSU

Advanced beat matching control with large, automatic BPM meter
    True instant start
    ±32% tempo adjustment without changing pitch
    ±32% pitch adjustment without changing tempo
    On-board 10 second sampling on each unit
    Turntable emulation with brake function and scratch play
    10 second shock RAM buffer
    Seamless loop function
    Incremental play function
    Fader start function
    Detachable remote control for each player
    Separate RCA unbalanced outputs for each player
    $529.95 (euro: 613,15)

de 2de is dus beina 2 keer zo duur en zitten ook meer functies op
    graag meer informatie over je bugget please (wat heb je maximaal te besteden?)

ps hoe bevald je die behringer? ik heb 'm zelf een half jaar geleden gekocht en ik vind 'm heel fijn werken, jij?

groeten DJ_Snaky
    [:D] zin in een feestjuh [:D]
    <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• koekaking
      • Apr 2003
      • 22

Ik vind hem heel fijn werken, ik wel vaker met een DATEQ LPM 7.3 gewerkt maar ik vind hem die 1000 euro meer echt niet waard, en voor de cd spelers wil ik gewoon niet meer dan 900 euro's betalen.

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

He als ik zo naar de specificaties in de reactie van Snaky kijk, zou ik voor de Tascam CD302 kiezen, maar aan de andere kant: denk je echt zoveel nodig te hebben?
        Hoeveel optredens denk je binnen niet al te lange tijd te zullen krijgen en daarom dus ook hoe intensief zullen ze worden gebruikt.
        Nog iets, de Tascam heeft een soort LP-speler functie las ik, ben je daar serieus van plan iets mee te doen???

Denk goed over deze punten na, en als je toch iets goedkopers neemt dan de Tascam voor meer dan 600 euro, dan kun je nog een iets groter budget rekenen voor het licht wat ook niet helemaal onbelangrijk is voor een drive-in show.

Zo een hele lap tekst weer getypt, ik hoop dat je er iets aan hebt.
        Zelf gebruik ik 2x DAP TL-1500, 't is niet veel maar ze werken prima en er zit niets te veel of te weinig op voor die prijs. Hij staat nu ook tussen de aanbiedingen van J&H geloof ik...

Vriendelijke groet,
        DJ JB

Comment

• gohan
          • Nov 2002
          • 30

Waarm koop je niet gewoon 2 maal cdj-100 van pioneer .Heb je echt kwaliteit voor die 900 smeuroos

Comment

• storeman
            • Mar 2002
            • 56

Omdat ie daar het budget niet voor heeft misschien.

Een leuke optie is misschien wel de gemini cdj20, voor 2 zit je ook rond de 600 euro's. Zijn leuke dingen, en schijnen ook behoorlijk betrouwbaar te zijn. Niet zo veel functies, maar wel het nodige.

Comment

• koekaking
              • Apr 2003
              • 22

Alvast bedankt allemaal, ik denk dat ik dan toch maar die Tascam aan ga schaffen. Heb ik toch nog wat over van die 900 euro's. En ik denk dat ik in de loop van de tijd toch wel wat opdrachten binnenkrijg want die heb ik nu al. Alleen dat ik nu vanalles bij moet huren en dat is ook niet alles.

Comment

• DJ_Snaky
                • Sep 2002
                • 272

die Tascam CD302 is zeker de moeite waard denk.

ik heb zelf 2 x de TEC2300 van skytronic en die doen het perfect
                daarvoor heb ik euro740 betaald

ik vind het persoonlijk makkelijker om met 2 losse CDspelers te werken omdat 't dan meer op het mixen met platenspelers lijkt, wat ik ook gewend ben.

maar als jij gewend bent en het fijner vind om met een dubbele te spelen zou ik zeker die tascam nemen

groeten DJ_Snaky
                [:D] zin in een feestjuh [:D]
                <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• DJAroZ
                  • Jul 2003
                  • 1

Tascam aanschaffen!

Is een droom cd speler!

Met brake effect en scratch

Wij gebruiken die zelf ook voor onze drive in!

I Love It When A Plan Comes Together!
                  I Love It When A Plan Comes Together!

Comment

Working...