Mensen, de DJX 700 is voor thuis gebruik een (Y)Prima mixertje, ik heb een djx 700 en ik kan er heerlijk mee mixen ,maar voor een evenementkan je beter voor een Pioneer 500/600 ,,,Dateq Gpm 8.3 of A&H Xone96 gaan (naar mijn mening)
, op evenementen (die ik zelf organiseer) zet ik mijn GPM 8.3 neer , deze kennen alle dj's het is gewoon een No Nonsens Goede mixer, maar in het Budget lijntje van een djx 700 is die dateq denk ik geen uitkomst, koop een Djx 700 voor thuisgebruik en je gaat jezelf cker vermaken,
P.S: als de vraag van, waarom neemd hij een djx 700 alsie een DateQ GpM8.3 heefd > Compactheid > een GPM 8.3 neemd iets te veel ruimte in op mijn Al niet te grote kamer :P
Greetsz Robert
, op evenementen (die ik zelf organiseer) zet ik mijn GPM 8.3 neer , deze kennen alle dj's het is gewoon een No Nonsens Goede mixer, maar in het Budget lijntje van een djx 700 is die dateq denk ik geen uitkomst, koop een Djx 700 voor thuisgebruik en je gaat jezelf cker vermaken, P.S: als de vraag van, waarom neemd hij een djx 700 alsie een DateQ GpM8.3 heefd > Compactheid > een GPM 8.3 neemd iets te veel ruimte in op mijn Al niet te grote kamer :P

Greetsz Robert

Comment