Aankoop nieuwe dubbele cd-speler.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pa
    • Feb 2003
    • 9

Aankoop nieuwe dubbele cd-speler.

Hallo,

Ik ben bezig om een nieuwe speler uit te zoeken, maar ik vindt dit knap lastig.
    Ik heb een paar eruit gezocht namelijk:
    1. TASCAM CD-302
    2. DENON DN-2600F
    3. DENON DN-D9000
    4. NUMARK CDN-88
    5. NUMARK CDN-90
    Welke is de beste optie om te kopen?
    Hebben jullie al ervaringen met deze spelers?
    En misschien weten jullie wel een beter alternatief voor de hierboven staande spelers.
    Het gaat voornamelijk bij mij over dat het apparaat geen kuren heeft, met loops, of dat de cd overslaat enz.

pioneer CMX-3000 is wat ik nu heb, maar die gaat eruit!
    Teveel problemen gehad! OVERSLAAN!!

Groeten

Peter

• DJ_Robin
    • Jul 2001
    • 610

Allereest wil ik ff zeggen dat we niet voor niets een zoekfunctie hebben. Er zijn al wat lopende onderwerpen van o.a de DN 9000 en de DN 4000 ook loopt er wat van numark ect.

Maar waar ga je het voor gebruiken ? dj werk ? sudio werk ? thuis ? on the road ?
    wat wil je er op hebben ?
    alleen een loop of ook effecten ?

Ik zelf werk regelmatig met de CMX 5000 (pio) DN2600F(den) en heb een 2 tal keren met de DN9000(den) gewerkt. ik zelf vind de CMX 5000 het lkkrste werken maar dat komt denk ik vooral omdat ik zelf pio's heb en dan raak je er toch aan gewend.
    Als je een denon wilt met veel poespas en waar je dus ook mee zal moeten oefen voordat je hem goed kan gebruiken maar , je dan ook wel alles mee kan is het zimpel de DN9000.
    Wil je mider poespas en een overal bekende speler de DN2600.

Ook kan je eens kijken naar de nieuwe DN4000 ik vind het een heel mooi spelertje er ziet niet bijzonders op maar ja , das wat je zelf wilt.

Numark ben ik niet kapot van, ik vind het er allemaal zo speelgoed achtig uitzien en de jogwheel draaien mij veel te soepel.

M.V.G

-- Pacific Rentals --
    sound & light concepts
    EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

Ik vind Numark-spelers het lekkerste werken, ik denk dat er qua kwaliteit niet zoveel verschil zal zijn...

>>> DJ Birdie
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• pa
        • Feb 2003
        • 9

citaat:
        Allereest wil ik ff zeggen dat we niet voor niets een zoekfunctie hebben. Er zijn al wat lopende onderwerpen van o.a de DN 9000 en de DN 4000 ook loopt er wat van numark ect.

Maar waar ga je het voor gebruiken ? dj werk ? sudio werk ? thuis ? on the road ?
        wat wil je er op hebben ?
        alleen een loop of ook effecten ?

Ik zelf werk regelmatig met de CMX 5000 (pio) DN2600F(den) en heb een 2 tal keren met de DN9000(den) gewerkt. ik zelf vind de CMX 5000 het lkkrste werken maar dat komt denk ik vooral omdat ik zelf pio's heb en dan raak je er toch aan gewend.
        Als je een denon wilt met veel poespas en waar je dus ook mee zal moeten oefen voordat je hem goed kan gebruiken maar , je dan ook wel alles mee kan is het zimpel de DN9000.
        Wil je mider poespas en een overal bekende speler de DN2600.

Ook kan je eens kijken naar de nieuwe DN4000 ik vind het een heel mooi spelertje er ziet niet bijzonders op maar ja , das wat je zelf wilt.

Numark ben ik niet kapot van, ik vind het er allemaal zo speelgoed achtig uitzien en de jogwheel draaien mij veel te soepel.

M.V.G

-- Pacific Rentals --
        sound & light concepts

Ik gebruik hem thuis, maar er moeten wel loops mee gemaakt kunnen worden, effecten zijn niet echt nodig daarvoor gebruik ik het kaospad II.

Peter

Comment

• PowerSound
          • Nov 2001
          • 1892

DN4000, kan je lekker thuis oefenen met MP3's ! Ja, omdat de 4000 mp3 kan lezen.

Olé olé, kheb nu een punt bé éh!
          PSL Bvba powered by
          L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
          Yahama LS9-32 / MC7L-48
          Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
          Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• pa
            • Feb 2003
            • 9

Mp3 vindt ik niet interesant.
            Wav daar gaat het bij mijn om.
            WELKE SPELER MOET IK KOPEN?!!!!

Peter

Comment

• bewap
              • Jun 2002
              • 239

Ik heb op dit moment de 2600f in mijn bezit. Mijn ervaringen met deze cd-speler zijn zeer positief. Ik vind hem handig in gebruik en betrouwbaar. Enigste nadeel is de cd-lade, dat is dus oppassen geblazen. Maar deze is wel steviger als bij oudere types zoals de 2500f. De cmx van Pioneer heeft daar geen last van, dat vind ik een voordeel van de Pioneer CMX. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat
              toch naar een Denon.

Comment

Working...