Skytec of Numark..??

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wes340
    • Sep 2002
    • 276

Ehh ik neem aan dat jij ze bij de concurent f##db#ck gaat halen.
    Ga voor de numark want hij is nu nog goedkoper geworden de huidige prijs in nu 459 euro
    Het is wel een basic cd speler want hij heeft alleen een jog pitch en cue maar jammer genoeg geen loop anders was het wel heeeeel goedkoop

groeten wesley
    Ik heb rcf subje's!!!
    Hardcore Is Toch Het Mooiste Wat Er Is!!

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

vergelijken van een fiat panda met een mercedes slk is ook het vergelijken van auto's verder houdt alle vergelijk op....

de reacties in dit onderwerp hebben dat eens te meer bewezen.

Ik zeg: ga pielen en ervaring opdoen met de verschillende keuzes die binnen je budget vallen.
      Heb je dan nog niets accebtabels...doorsparen!

onderwerp wegens overdosis onzin afgesloten

Moderator J&H Licht en Geluid Forums
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• dj rash
        • Apr 2005
        • 1

ik snap niet dat niemand van jullie het over de cue tijd van de spelers heeft want dat is namelijk het belangrijkste aan een speler.....dat hij wel direct reageert op jou handelen.
        Of het nu gaat om beatmixen of snel doorstarten je moet een cd speler hebben met een goede cue tijd anders wordt het niks,
        en ja als ik zou mogen kiezen dan koos ik ook voor die numark die zijn gewoon net iets beter in kwaliteit, geef die honderd euro meer uit want daar heb je heel veel meer voor als het op levensduur en kwaliteit aankomt!!!

groetjes Dj rash
        check www.dj-rash.nl

Comment

• LodeS
          • Jan 2005
          • 45

citaat:Geplaatst door DJ Purno

Klinkt misschien raar maar ik heb niet het idee dat hier dan ook maar iemand ervaring heeft met de SkyTec in kwestie! Ik heb zelf een TEC-2400 (1 modelletje ouder) en draai hier heel eerlijk gezecht niet erg vaak meer mee. Het is een prima speler als je begint. Je moet geen onnodige functies verwachten. Als je het je kunt veroorloven zou ik ook de NUMARK kiezen. toch is de SkyTec ook nie zo slecht als vaak gezecht wordt. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe vaak je draait, draai je nog niet zo vaak... dan is de SkyTec een zeer goed(koope) alternatief..

Owjah, 2e hands is ook nog mogelijk

Greetz DJ Purno

{Tiep vauten foorbehaudun }
          Ik moet zeggen dat ik het met Purno eens ben, ik draai zelf regelmatig met een skytec.
          Dingen hebben goeie cue time, een seamless loop die ook echt seamless is.. Dus mij hoor je niet klagen!

Comment

• timleurink
            • Mar 2005
            • 121

Ik vind dit uberhaupt geen vergelijking... Numark of Skytek...keuze lijkt me eenvoudig. NUMARK....
            Nadeel van een dubbele cd speler is dat als er 1 kapot is de andere ook mee ( weg ) moet voor reparatie. Spaar door voor 2 x pioneer cdj100s. Deze staan 2e hands ook al voor een leuke prijs op het internet.

Gr. Tim

Comment

• djbirdie
              • Oct 2002
              • 509

topic is 2 jaar oud, volgens mij heeft Koszmo inmiddels zijn keuze wel gemaakt
              grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• LodeS
                • Jan 2005
                • 45

[B)] Handig om daar op te gaan reageren haha

Comment

• SpaceyDeeJ
                  • Sep 2001
                  • 876

Ik weet wel zeker dat Kozmo inmiddels zijn keuze heeft gemaakt....
                  Uit mijn hoofd heeft meneer een Numark CDN 88...

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

Working...