nieuwe behringer (pio imitatie) mixer (DJX 400)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

    #1

    nieuwe behringer (pio imitatie) mixer (DJX 400)

    Hoi,
    Ik was weer eens rond aan het surfen en zag dat behringer weer een nieuwe dj mixer heeft. de DJX400. nou vind ik dit zelf behoorlijk een pioneer imitatie (van buiten dan) van de djm300.
    Nou heb ik goede ervaringen met de dx1000, maar heeft er al iemand ervaring met deze djx400 ? ben wel benieuwd hoe hij is.

    djx400: http://www.behringer.com/02_products...JX400&lang=eng

    Maar ik heb Denon (en hoe)
    Maar ik heb Denon (en hoe)
  • LJ Max
    • Jul 2002
    • 549

    #2
    Zozo, leuke mixer ... en héél wat goedkoper als de pioneer, deze behringer kost namelijk ongveer 165 euro ! ben benieuwd of het wat is ...

    .: Lightshock drive-in show :.

    Comment

    • speakerfreak
      • May 2002
      • 1446

      #3
      mja, zier er redelijk het zelfde uit, maar die prijs, kan het nog minder, en mr dj op zich ben iik wel tevreden over dx1000, alleen vind ik mja, als je masterr redelijk ver open zet, en signaal fader gewoon dicht, hoor je toch heel duidelijk de muziek, zachtjes,

      Frank, van drive in show: The Xtreme Xperience.....
      Derbi Gpr Project aan de gang

      Comment

      • Roeltej
        • May 2001
        • 761

        #4
        citaat:
        als je masterr redelijk ver open zet, en signaal fader gewoon dicht, hoor je toch heel duidelijk de muziek, zachtjes,
        en wat ruis :P

        -----------------------------
        Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?
        Vitality Show

        Comment

        • Mr Dj
          • Jan 2002
          • 836

          #5
          jongens, van dat gezeik over ruis word ik onderhand een beetje kotsmisselijk. HALLO HIJ IS OOK ZEKER NIET ZO DUUR ALS EEN DATEQ !, en voor zijn geld is het een heel goed apparaat. en ruis..tja iedereen gaat ervanuit, die ooit eens een behringer EQ ofzo heeft gehoord, of ooit iets over het behringer ruisje heeft gehoord, meteen moet beginnen te zeiken met..oh behringer..ruiszooi.
          Nou weten we het onderhand wel, en voor een beginner is het gewoon goed spul. Misschien dat de oude app van behringer gruwelijk ruist ed, maar bij het spul wat ze tegenwoordig hebben (zoals de dx1000) valt dit REUZE mee, dus zit eens een keer niet meteen ALLES van behringer af te zeiken, want sommige mensen moeten eerst met minder goed spul geld verdienen voordat ze de absolute top kunnen kopen.

          Ik weet heel zeker dat als merken zoals behringer niet bestaan, maar alleen dateq ed, dat er nog maar heeel weinig nieuw startende drive-inns ed komen, want merken zoals dateq, pioneer ed, is voor hen gewoon nog ONBETAALBAAR !


          moest er ff uit

          Maar ik heb Denon (en hoe)
          Maar ik heb Denon (en hoe)

          Comment

          • dj_lucv
            • Aug 2001
            • 616

            #6
            Mee eens MRDJ!
            Heb hier zelf een djm300 staan en heb de volgende opgemerkt, qua uiterlijk is het vrijwel hetzelfde overigens.
            -mic met aparte bas/hoog knoppen+aansluiting aan de voorkant. BEtr dan zo'n enkel draaiknopje lijkt mij, want bij de pioneer is dat niet erg fijn.
            -beat assist, verder geen ervaring mee, maar lijkt me voor beginnende mixers wel handig. Zowel tempo als time difference(te laat of te vroeg instarten denk ik.)
            -xpqSurround, iemand ervaring?
            -cfcurve instelling soft/sharp ipv keuze tussen crossfader en normale fader voor de faderstart. Weet niet of veel mensen op de cross faderstart gebruiken?
            -over de master een send/return, dat heeftpio niet, over de kanalen had natuurlijk nog mooier geweest, maja kunt niet alles hebben.
            -aan/uit knop aan achterkant, gebruik um toch niet
            -(-32) dB op de toonregeling, vooral voor de verkoop bedoeld waarschijnlijk
            -Rechte draaiknoppen voor de toonregeling, bij Pio heb je op 2 uur +12dB, waarom ze daarvoor gekozen hebben snap ik niet, zo heb je toch net wat meer precisie lijkt me zo, eigenlijk is die precisie ook helemaal niet nodig bij disco lijkt me.

            Heb geen ervaring met de geluidskwaliteit.

            Comment

            • Roeltej
              • May 2001
              • 761

              #7
              citaat:
              jongens, van dat gezeik over ruis word ik onderhand een beetje kotsmisselijk. HALLO HIJ IS OOK ZEKER NIET ZO DUUR ALS EEN DATEQ !, en voor zijn geld is het een heel goed apparaat. en ruis..tja iedereen gaat ervanuit, die ooit eens een behringer EQ ofzo heeft gehoord, of ooit iets over het behringer ruisje heeft gehoord, meteen moet beginnen te zeiken met..oh behringer..ruiszooi.
              Nou weten we het onderhand wel, en voor een beginner is het gewoon goed spul. Misschien dat de oude app van behringer gruwelijk ruist ed, maar bij het spul wat ze tegenwoordig hebben (zoals de dx1000) valt dit REUZE mee, dus zit eens een keer niet meteen ALLES van behringer af te zeiken, want sommige mensen moeten eerst met minder goed spul geld verdienen voordat ze de absolute top kunnen kopen.

              Ik weet heel zeker dat als merken zoals behringer niet bestaan, maar alleen dateq ed, dat er nog maar heeel weinig nieuw startende drive-inns ed komen, want merken zoals dateq, pioneer ed, is voor hen gewoon nog ONBETAALBAAR !


              moest er ff uit

              Maar ik heb Denon (en hoe)
              Hebben zelf ook wat behringer hoor ... incl de dx1000 :P

              -----------------------------
              Hohoho... wat kan ik hier neerzetten?
              Vitality Show

              Comment

              Working...