Anti-resoneer frames

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fvaudio
    • Oct 2003
    • 1

k ga vanavond voor het eerst de eartquake beugels proberen
    heb gehoord dat ze rond de 200 eurie ex kosten per stuk
    mvg fvaudio

Comment

• Upgrading your system
      • May 2003
      • 1684

Heb je wel eens aan freefload gedacht, is vrij goedkoop, compact en zeker het proberen waard
      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

[B)] ik dacht dat lezen voor mij een kunst was, maar meer mensen blijken r last van te hebben volgens mij krijgen we in dit vak te weinig rust ofzow [^]
        Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• DjDiego
          • Dec 2003
          • 9

Ik heb die freefloats al een hele tijd bij mij thuis liggen, maar ze komen mooi niet meer onder mijn TT's. De rubbere verbindingtussen je TT en de plastic voetjes van je draaitafel lubberen (nederlands????) uit. en stabiliteit is ver te zoeken. het werkt wel tegen rumble maar het is naar mijn idee een slechte oplossing. ik heb nu een set draaitafels in een producer case zitten en als we ontheroad veel last van rumble hebben dan gebruik ik een dun luchkussen. hierdoor is het draaitafel gedeelte rumble ontkoppelt maar blijft het aardig stabiel door de kleine 80 kilo die kist + TT's weegt.
          Cs-overflow *live the experience* www.cs-overflow.com

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

Wij hebben ondertussen zowel de Freefloats uitgetest als de Earthquakes.

Laat ik het zo zeggen, na 10 min gedraait te hebben (op een groot dance event) met die Freefloats hebben we ze meteen weer vervangen door de Earthquakes. Veels te onstabiel, waar je zeker geen last van hebt bij de Earthquakes...

Het was ook te mooi om waar te zijn voor die €25,-

Groeten Joost

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Hoe heeft die tiesto dat dan gedaan tijdens zijn hele concert?
              Hoe is dat op dance valley dan goed gegaan?
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Pieter Huijgen
                • Sep 2003
                • 766

Ik heb gemerkt dat het puur voorkeur is van de DJ. Op een groot evenement onlangs was de ene DJ er ontzettend blij mee, terwijl de ander steeds tijdens het draaien zijn draaitafels
                moest vasthouden omdat hij het te wankel vond. Zonder freefloats hebben we verder geen problemen gehad, ondanks de podiumprakken en grote PA + monitorset.
                Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Disco Service Apeldoorn
                  • Nov 2000
                  • 299

Wij gebruiken zelf de freefloats en zijn daar ook dealer van.

Het probleem is dat veel mensen de freefloats veel te hard opblazen.

Gewoon een paar uurtjes uitproberen.

Afgelopen oud en nieuw freefloats gebruikt bij DJ Jean, Mark van Dale en Misja.
                  Geen klachten over de freefloats gehad.
                  Geen rumble ondanks 1200 watt Dj monitoring op het podium.

Comment

• NielsO
                    • Feb 2002
                    • 38

Het is zeker aan te raden de handleiding van de freefloats een keer te lezen.
                    Heb nu een aantal maal met deze mislukte strandballen gewerkt, en ik moet zeggen: ze vallen me niet tegen!

Op DanceValley lagen ze behalve op het hardhouse-stage overal, geen klachten over gehoord.
                    Denk dat je erg moet oppassen wat je waarvoor gebruikt; scratch en "de zogenaamde ram-dj's" -> earthquake's of de gouwe ouwe stoeptegels, rest -> freefloats.
                    Ach... we hebben wel grotere zalen leeg gedraaid!

Comment

• Snuffeldier
                      • Sep 2003
                      • 13

Misschien is dit de oplossing : Ik heb nog een stel Earthquakes liggen. Deze dingen zijn speciaal voor jouw doel gemaakt. Ik heb er een stel over dus als je interesse hebt mail dan ff : djc538@hotmail.com

Comment

• Overdrive
                        • Feb 2002
                        • 717

citaat:Geplaatst door Snuffeldier

Misschien is dit de oplossing : Ik heb nog een stel Earthquakes liggen. Deze dingen zijn speciaal voor jouw doel gemaakt. Ik heb er een stel over dus als je interesse hebt mail dan ff : djc538@hotmail.com
                        No offence but....
                        Tegen wie heb je het nou? En als je het topic doorleest zie je dat er al over de earthquakes gesproken wordt en dat o.a. ik ze al in bezit heb.
                        Bovendien past jouw post beter op de snuffelsite .

Groeten Joost

Comment

Working...