Behringer Eurolive setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

hallo wel grappige dingen voor het geld!! maar las een anbieding van
    1100 euro?? is best nog wel veel geld, kan ze waarschijnlijk nog wel goedkoper leveren. optie is evt pas of mz. kost ook niet veel en beter dan dap pruttel!!
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Tfproductions, wat krijg je dan precies voor die 1100 euro?
      Een Behringer setje met 2 tops, 2 subs, X-overtje en 2 amps kost de wereld niet.
      Voor een setje tot 100 man is dit een goedkoop maar degelijke set.
      Je hebt dan zelfs nog iets ruimte over, mocht het iets harder moeten.
      We're ready to party, are you?

Comment

• od
        • Feb 2004
        • 138

heb de eurolive serie B1800x in combinatie met 1220 vind ik een goed klinkend setje. heb er zelf al cafe optredens mee gedaan (PA)
        versterker QSC 3002. in combinatie met een 15 inch vind ik da de B1800x niet kan volgen. (opgelet wel maar met 1 versterker) wat wel heel strak klinkt is 2 x B1800x + 15 inch top per kant en met 2 weg versterking 1 x PLX1602 (QSC) + 1 x PLX3002 (QSC)+ cross

Heb tevens de 15 inch +10inch top eenweg versterkt. Klinkt eveneens zéér strak, wel met EQ tussen.

Comment

• Watt Xtra
          • Oct 2004
          • 1119

dit klopt wel maar om met z'n setje 300 man te draaien is erg veel. moet je zeker dubbel laag hebben en dubbel top. vind over het algemeen een 12 beter klinken bij een 18, of je moet een hele zware 18 hebben. heb nu zelf 2* 18 B&C tegen 2* 12 1,5 hoorn staan. alles apart aansturen. dat gaat tot 500 man. maar ja da is ook geen behringer. maar ja voor het geld zeker waard. zal even uitrekenen wat je voor 1100 hebt.
          JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Je zei dat er een aanbieding was, een setje voor 1100 euro, wat valt er dan nog uit te rekenen?

Comment

• od
              • Feb 2004
              • 138

Professional Sound for Everyone

daar heb je de maximum prijzen die ze mogen vragen.
              dan aan u om korting te bekomen.

kan je zelf de gehele prijslijst downloaden

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Maximum prijzen die ze mogen vragen?
                Ik denk dat dit gewoon adviesprijzen zijn, als een dealer er overheen wilt dan moet hij dat helemaal zelf weten maar dan verkoopt hij natuurlijk niets.

Comment

• od
                  • Feb 2004
                  • 138

ja natuurlijk, da weet ik ook wel.
                  Als ge meer dan die prijzen wilt betalen moet ge het natuurlijk maar weten eh!!

Comment

• Watt Xtra
                    • Oct 2004
                    • 1119

nee hiervoor hadde ze het over aanbiedingen, via leveranciers valt er wel iets te regelen voor 1100 euro, dit bedrag is eens eerder genoemd, dus komt niet van mij. Maar een paar goede toppen heb je wel voor 625 euro. en baskastjes zo'n 225 euro per stuk.

Comment

• boschmark
                      • Sep 2004
                      • 3

Dag joop,

Ik heb ongeveer 3 jaar gedraait met 4x B1800x en 2x B1520 Met 2x 1000watt op de sub's en 2x 750watt op de toppen, we hebben in de jaren nooit problemen gehad met de set, Door wat extra versterker vermogen op de kasten te zetten kan je makkelijk 300 man aan met dit setje, wel even een x-over er tussen hangen, je kan met 2 laagkasten per kant + een 1520 erop een mooie stek maken en klinkt zeker niet slecht, De set is vorige week de deur uitgegaan voor 150 euro per kast.
                      BMD Productions

Comment

• dj bobo
                        • May 2003
                        • 155

Ik heb ook 2 b1800x speakers aangestuurd door een ep 2500. Als top speakers heb ik nu nog 2 stagg 10'' boxen. Ik kom voor mijn doeleinden redelijk uit de voeten. Ik kan met dit setje ongeveer 150 man aan. Afgelopen donderdag stond ik in een vrij ''grote'' (voor mij dan) zaal 15x15 en het geluid was best oke. Aan bass heb ik wel genoeg, ik denk wel dat ik binnekort wat nieuwe topjes ga kopen, 10'' is niet ideaal op een 18''.

Comment

Working...