display van pioneer CDJ-500 stuk

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ninaber
    • Dec 2002
    • 1

display van pioneer CDJ-500 stuk

Beste,

Ik heb 2 CDJ-500 cd-spelers van pioneer maar helaas is van één de display stuk. Hij krijgt wel gewoon spanning en ik heb geen idee waar het aan kan liggen.

Aan de andere cd-speler is de pitch-control stuk, als ik hem niet op
    0% heb staan dan gaat hij vanzelf sneller of langzamer. Dat is ook heel erg vervelend.

Misschien kunt u mij helpen met tips of misschien weet u een bedrijf die de display en/of de pitch-control voor mij kan maken?

Ik zou het zeer op prijs stellen want ik ben al heel lang op zoek.

Alvast bedankt,
    Groet Sam Ninaber

samninaber@hotmail.com
    mob. 06-24107463
    tel. 015-2126790
  • bBINK
    • Aug 2002
    • 87

Contact zoeken met het bedrijf waar de spelers zijn aangeschaft of met Pioneer Nederland ...

__________________________________________________ Afknippen langs deze lijn
    __________________________________________________ Afknippen langs deze lijn

Comment

• rieuwert
      • Jul 2002
      • 211

Of de locale prof. pioneer dealer.

Zij zullen je de betreffende onderdelen (waarschijnlijk display en fader) zo kunnen leveren.

Lekker belangrijk.
      Lekker belangrijk.

Comment

• joho_elektronics
        • Nov 2002
        • 18

een display is meestal een massa fout draai dat ding eens open zet hem aan en tik met je schroevendraaier voorzichtig tegen de print LET OP: maak geen kortsluiting met je schroeven draaier

zo vind zie je aan de display of er een slecht kontakt in zit

die control

word die niet warm ?
        zodat de waarden van je pot meter verandert?
        schakel hem eens aan en als hij veloopt spuit dan eens -50 in de schuiver

Comment

• ralph
          Banned
          • Aug 2000
          • 2649

Mijn advies, als je niet precies weet wat je doet en wat welke onderdelen zijn in het apparaat: doe niets met het advies van joho hiero..maar breng je pio naar een pio dealer, die weet hoe dit op te lossen en dan heb je direct garantie op je reparatie!

Niet zelf gaan spelen met spullen waar je een ander mee kunt electrocuteren!

>>>>Hoe meer zielen, hoe minder bier!<<<<

Comment

Working...